بارانی با چه شلواری ست می‌شه؟

 در لباس, مد

با تغییر فصل، آیتم‌های کمد لباسمان هم تغییر می‌کنند. یکی از این تغییرها، جایگزینی مانتو با بارانی است. بارانی، یکی از آیتم‌های استایل پاییزی، جنسی مقاوم در برابر آب دارد و از نفوذ آن به لایه‌های زیرین جلوگیری می‌کند. بارانی را می‌توان در روزهای خنک پاییز و زمستان به‌جای مانتو و کاپشن پوشید و استایل متفاوتی را تجربه کرد.

اگر به دنبال این هستید که بتوانید بهترین استایل را داشته باشید یا بدانید بارانی با هر نوع از شلواری چگونه ست می‌شود و کدام مورد از همه بهتر است، پس این مطلب از ماه خاتون را تا پایان بخوانید زیرا نکات کلیدی و مهمی در این رابطه ارائه کرده‌ایم.

بارانی با چه شلواری ست می‌شه؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم ست شدن بارانی با شلوار ارتباط تنگاتنگی با نوع و مدل بارانی شما دارد و هر مدل از بارانی ممکن است با یک نوع شلوار قشنگ‌تر به نظر برسد یا استایل جذاب‌تری بسازد. البته باید بدانید کفش مناسب هم در ساختن یک استایل زیبا تاثیر زیادی دارد. در ادامه بیشتر به این موضوع که بارانی با چه شلواری ست می‌شود می‌پردازیم و اگر علاقمند به مطالعه استایل با بارانی مشکی بلند زنانه و دخترانه هستید با ما همراه باشید.

ست کردن بارانی با بارانی چه شلواری بپوشیم؟

اولین انتخاب برای ست کردن با بارانی، شلوار جین است. شلوارهای جین همیشه ترند بوده و جزو رنگ‌های خنثی محسوب می‌شوند که آن‌ها را مناسب هر استایلی می‌کند. استایل بارانی با شلوار جین یکی از استایل‌های برنده است که افراد را خوش‌پوش نشان می‌دهد. بسته به رنگ بارانی‌تان می‌توانید از انواع جین آبی، طوسی و مشکی استفاده کنید. اگر بارانی بلند می‌پوشید، شلوار جین اسکینی ست شیک و جذابی می‌سازد. اما استفاده از انواع دیگر شلوارها مانند شلوارهای گشاد در این استایل متداول است.

انتخاب دوم، بارانی کوتاه با شلوار گشاد مانند شلوار بگ است. این استایل کژوال محسوب شده و احساس راحتی به فرد می‌دهد. همچنین همراه با بارانی کوتاه می‌توانید از شلوارهای متنوع و لگینگ مانند لگ چرم، انواع شلوار جین نظیر مام استایل، مام فیت، اسکینی و بوی فرند استفاده کنید. در پاسخ به سوال «با بارانی چه شلواری بپوشیم؟» باید بگوییم انتخاب‌های بسیاری دارید که با توجه به سلیقه و ترجیح خودتان می‌تواند متفاوت باشد.

البته حتماً به این موضوع توجه داشته باشید:

که همانقدر که بارانی کوتاه با شلوار گشاد یا بگ استایلی جالب و درخور شان است، شلوار بگ با بارانی بلند اصلاً انتخاب مناسبی نیست و به هیچ عنوان پیشنهاد نمی‌شود و مهم است بارانی با چه شلواری ست می‌شود.

اگر از شلوار بگ با بارانی بلند استفاده می‌کنید باید بدانید این استایل، ظاهر شما را نامرتب و به هم ریخته نشان می‌دهد و هر چقدر هم برای انتخاب و ست کردن رنگ‌های لباس با هم، وقت گذاشته باشید و سعی بر این داشته باشید که یک استایل مناسب بسازید، ولی شلوارهای بگ با بارانی بلند اصلاً استایل جالبی نیستند. بهترین انتخاب برای بارانی‌های بلند، شلوارهای مام فیت یا جذب هستند که می‌توانند با بوت‌های بارانی مورد استفاده قرار بگیرند.

استایل کردن بارانی اگر از بارانی‌های رنگ روشن مثل کرم استفاده می‌کنید:

می‌توانید در انتخاب اینکه بارانی با چه شلواری بهتر می‌شود، شلواری برای آن انتخاب ‌کنید که در همان تن رنگی باشد. به عنوان مثال شلوارهای قهوه‌ای روشن، تیره یا شلوار کرم رنگ یک انتخاب بسیار مناسب است که معمولاً جنس آن هم بهتر است کتان باشد که هم برای فصل پاییز مناسب‌ و هم شیک‌ است.

اگر بارانی شما رنگی مثل خاکستری یا طوسی دارد:

و شما نمی‌دانید این بارانی با چه شلواری بهتر ست می‌شود، می‌توانید آن را همراه یک شلوار جین یخی یا زغالی بپوشید. اگر از شلوارهای با قد کوتاه استفاده می‌کنید، برای جلوگیری از سرد شدن پاها می‌توانید از یک بوت تا مچ پا بهره ببرید و اگر قد شلوار با قد شما متناسب است، می‌توانید آن را همراه یک کتانی لج‌دار بپوشید.

در روزهای بارانی و با شلوارهای جذب و اسکینی و بارانی‌های کوتاه می‌توانید از بوت‌های بلند تا ساق پا یا زانو هم استفاده کنید زیرا ظاهری بسیار شیک به استایل شما می‌بخشد. ولی این برای بارانی‌های بلند تا زیر زانو یا تا ساق پا مناسب نیست. برای این مدل از بارانی‌ها می‌توانید از بوت‌های کوتاه‌تر تا مچ پا یا تا ساق پا استفاده کنید یا با توجه به اینکه بارانی با چه شلواری ست شده است می‌توانید از کتانی هم استفاده کنید.

 


اگر از خواندن این مقاله لذت بردید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

روی لینک زیر کلیک کنید.

 

Maahkhatoon97

جدیدترین ها

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt