بلوردکان، روستایی بکر در لنگرود

 در آشنایی با توریستی ایران, گردشگری

بلوردکان لنگرود در استان گیلان واقع شده و از جاذبه های گردشگری این منطقه به شمار میرود و این روستا با طبیعت بکر و زیبای خود، یک مقصد محبوب برای گردشگران و مسافران به حساب می آید.

بلوردکان، روستایی نزدیک به املش است. این روستا از توابع دهستان لات لیل، بخش اطاقور شهرستان لنگرود است و در ۱ کیلومتری جنوب غربی املش قرار دارد.

این روستا با طبیعتی جنگلی و رودخانه‌ای زیبا چشم‌اندازی غیرقابل وصف ایجاد کرده است. در ادامه با ماه خاتون همراه شوید تا شما را با این مکان دیدنی جذاب آشنا کنیم.

بلوردکان لنگرود روستای بلوردکان کجاست؟

منطقه گردشگری بلوردکان در بخش اطاقور لنگرود و در دوازده کیلومتری جنوب غرب املش قرار گرفته است. این منطقه صحنه بی نظیری از ادغام زندگی روستایی با جنگل و رودخانه را در مقابل چشمان شما به نمایش می گذارد. پلی که بر روی رودخانه و در بخش جاده شاه عباسی ساخته شده است املش و قزوین را به یکدیگر متصل می کند. املش از طریق همین پل به کهلستان، لات لیل، گرسک، بلواردکان، هلودشت، میانلنگ و اسماعیل آباد متصل شده است.

بهترین جاهای بلوردکان لنگرود کجاست؟

مناطق گردشگری زیادی در شهر لنگرود وجود دارد که یکی از محبوبترین آنها، روستای بلوردکان لنگرود است، این روستای زیبا جاذبه های گردشگری و تاریخی فراوانی دارد که یک به یک آنها را در ادامه مورد بررسی قرار میدهیم.

آبشار زیبای بلور دکان

بلوردکان لنگرود دارای آبشارهای زیبا و فراوانی است که با صدای آب و مناظر طبیعی خیره کننده اش، گردشگران را جذب می کند، این آبشارها یکی از جاذبه های اصلی این منطقه هستند و مکان هایی مناسب برای پیاده روی و عکاسی فراهم میکنند.

یکی از زیباترین و بکرترین مناطق گردشگری واقع شده در این روستای گردشگری، آبشار زیبای آن است، بیشک شنیدن صدای جاری شدن آب و آرامش بی نظیری که از دیدن منظره آبشار به دست می آورید با چیز دیگری قابل قیاس نیست؛ پس فرصت دیدن آبشار زیبای این منطقه را از خود نگیرید.

بلوردکان لنگرود کجاست؟کوه‌های اطراف بلور دکان

بلوردکان لنگرود توسط کوهستانهای سبز و دلبافته احاطه شده است که ارائه دهنده مناظر طبیعی زیبا و گردشگری فراوان هستند، صعود به قله ها و پیمایش مسیرهای کوهنوردی از فعالیت‌های محبوب در این منطقه است.

غار دامنه

در میان غارهای این منطقه، غار دامنه یکی از محبوبترین جاهای دیدنی بلور دکان است، توده های غاری، تشکیلات غاری و سنگ های زیبا از جمله موارد شگفت انگیز و زیبای غار دامنه به شمار می روند که بی شک توجه شما را هم به خود جلب می کنند.

قلعه بلور دکان

این قلعه تاریخی یکی از جاذبه های تاریخی و فرهنگی با ارزش در این منطقه شناخته شده است که بازدید از آن شما را با تاریخ و فرهنگ کهن این منطقه آشنا می سازد، بازدید از قلعه تاریخی زیبای این منطقه، امکان لذت بردن از دیدن چشم اندازهای منطقه و بازدید از یک ساختمانی قدیمی و زیبا را برای شما فراهم می کند.

پارک ملی

در نزدیکی این روستا، چندین پارک ملی وجود دارد و این پارک ها طبیعت زیبا و فوق العاده ای دارند و بی شک شما میتوانید از حیات وحش متنوع آن و فعالیت‌هایی همچون طبیعتگردی در این پارک ها لذت ببرید.

بلوردکان اقامت در بلوردکان

این روستا مهمانسرا یا هتل ندارد، پیشنهاد می‌شود در این سفر خاطره انگیز از اقامتگاه‌های محلی بهره‌مند شوید. برای تجربۀ خانه‌های محلی می‌توانید اجاره خانه روستایی در بلوردکان را انتخاب کنید. با این انتخاب چند روز از دنیای ماشینی آسوده خواهید بود و در کمال آرامش خیال از طبیعت لذت خواهید برد.

بهترین زمان برای سفر به روستای بلوردکان

اگر می خواهید بهترین زمان برای خرید تور گردشگری بلوردکان یا سفر به منطقه گردشگری بلوردکان را انتخاب کنید بهتر است وضعیت جوی در شهر املش را چک کرده و سپس آماده خرید تور گردشگری و بستن چمدان برای سفر به گیلان شوید. املش در روزهای بهار و پاییز یک آب و هوای مطلوب و طبیعت زیبا دارد که میتواند روح شما را جلا دهد و لذت سفر در بهترین زمان ممکن را برای شما به دنبال داشته باشد.

در روزهای بهار و پاییز است علاوه بر خنک بودن جریان هوا می توانید امیدوار باشید که بارش باران به صورت نم نم را در دل جنگل های بلوردکان تجربه کنید. با این حال به علت تعطیلی مدارس در فصل تابستان اغلب مسافران در این فصل به روستای بلوردکان می روند.

 


اگر از خواندن این مقاله لذت بردید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید. 

روی لینک زیر کلیک کنید.

 

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt