معجزه شکرگزاری (۳۰)

 در داستان پندآموز, داستانک

سلام به ماه خاتونیای عزیز ما امروز اومدیم با یک مقاله شکرگزاری جدید پس برای خواندن عبارت تاکیدی شکرگزاری تا اخر این مقاله همراه ما باشید.

وقتشه که به حقیقت خودت بیدار بشی و به یاد بیاری که چه کسی هستی. فرا تر از چهره، بدن و اسمت. تو از طریق جوهره ی روحی به وجود آمده ای که هیچ مرز و محدودیتی ندارد. تو یکی از پویا ترین و پیچیده ترین گونه های این کهکشان هستی و توانایی انجام هر کاری را داری. 

هیچ خواسته ای فراتر از تو نیست، چرا که همه آنها فقط انعکاسی از درون خودت هستند. همه چیز درون توست و تو خالق واقعیت خودت هستی. به این ترتیب، زندگی و تجربه هایی را طراحی کن که از آن لذت می بری و طوری رفتار نکن که انگار پشت فرمون نیستی.

عبارات تاکیدی معجزه شکرگزاری

من بابت تجربیات گذشته ام شکرگزاری می کنم، زیرا آنها مرا به فردی که امروز هستم تبدیل کردند. تصمیم می گیرم هر گونه احساس منفی یا پشیمانی از گذشته را رها کنم، زیرا می دانم که آنها دیگر برایم مفید نیستند. بخاطر درس هایی که آموخته ام و فرصت های رشد و تکامل سپاسگزارم.

من صبور هستم و به زمان بندی الهی ایمان دارم. می دانم که همه چیز به دلیلی اتفاق می افتد، و باور دارم که جهان هستی برایم برنامه ای دارد. تصمیم می گیرم صبور باشم و به زمان بندی زندگی ام اعتماد کنم. یک زندگی زیبا و رویایی در انتظارم است و بابت همه چیز شکرگزاری می کنم.

معجزه شکرگزاری (۳۰)، ماه خاتونمن در این لحظه انتخاب می کنم که از ترس رها شوم و شجاعت را در آغوش بگیرم. می دانم که ترس بخشی طبیعی از رشد و تغییر است و با شجاعت و قاطعیت با آن روبرو می شوم. می دانم که وقتی از منطقه امن خود خارج می شوم، با فرصت ها و تجربیات جدید پاداش می گیرم.

من از سختی ها نمی ترسم، زیرا می دانم که رشد و تکامل در طرف دیگر منتظرم است. شجاع هستم. توانایی خود را برای عبور از هر چالشی پذیرفته ام. هیچ چیز نمی تواند مرا از حرکت رو به جلو باز دارد، آگاه هستم و از هر چالشی برای قوی تر شدن استفاده می کنم. خودم را باور دارم و توانایی هایم را می شناسم. نور الهی پشتیبان من است. من بابت همه چیز شکرگزاری میکنم.

من قوی هستم و توانایی مدیریت هر شرایطی را دارم. کنترل افکار و احساساتم را در اختیار دارم و بر روی مثبت بودن و آرامش تمرکز می کنم. به خودم اعتماد دارم و می دانم که توانایی عبور از هر چالشی را دارم و از حمایت و محبت اطرافیانم سپاسگزارم. تمام تنش ها را رها کرده ام. و با ذهنیتی آرام و متمرکز به سوی خوشبختی در حرکت هستم.

ادامه عبارات معجزه شکرگزاری

من درست همان جایی هستم که باید باشم. مانند ستاره ها و سیارات که در مدار صحیح خود قرار دارند، من نیز تحت حمایت نور الهی هستم و توسط آن هدایت می شوم زیرا که به این منبع عظیم انرژی متصل هستم.

معجزه شکرگزاری (۳۰)، ماه خاتون
این هفته برای من هفته ای لبریز از آرامش، خوشبختی حال خوب و برکات الهی خواهد بود. افکارم مثبت، زیبا و سازنده هستند. با خودم در صلح هستم. خودم را باور دارم و می دانم که می توانم هر کاری را با موفقیت انجام دهم. پتانسیل من برای دستیابی به موفقیت بی نهایت است. زیبا، باهوش و توانمند هستم. بابت همه چیز سپاسگزارم و برای بهترین ها آماده ام.

تو دقیقا همان جایی هستی که باید باشی. هر چیزی که در حال حاضر تجربه می کنی به دلیلی اتفاق می افتد. 

همه چیز برایم ممکن است. یک تجلی گر قدرتمند هستم. زندگی رویا هایم را تجسم و آشکار شدن آن را در زندگی خود تماشا می کنم. ارتعاش خود را افزایش داده ام و در حال جذب خواسته‌هایم هستم. بابت اینکه قدرت های درونی ام را کشف کرده ام و می توانم رویا هایم را به واقعیت تبدیل کنم بی نهایت سپاسگزارم. 

معجزه شکرگزاری (۳۰)، ماه خاتون
همه چیز دقیقاً آنطور که باید و در زمانی که باید برایت اتفاق می افتد. نیازی به استرس و نگرانی نیست حضور داشته باش و تا می توانی لذت ببر. صبور باش و هیچوقت عجله نکن، سرعتت را کم کن و زندگی را از دریچه قدردانی ببین. جاری با‌ش. تو همین حالا هم خوشبختی. همه چیز خوب است.

 معجزه اتفاق می افتد. حتی فکرش را هم نمی کنی که چقدر سریع همه چیز می تواند برایت تغییر کند.

تو برای افراد مناسب، همیشه کافی خواهی بود و هرگز مجبور نمی شوی که خودت و ارزش خودت را زیر سوال ببری. اگر کسانی نمی توانند زیبایی و حقیقت تو را ببینند، و بابت انرژی و عشقی که به اشتراک می گذاری سپاسگزار باشند، نیازی نیست که در اطراف آنها بمانی. خودت را دوست داشته باش، اما جایی باش که انرژی و عشق متقابل است. تو لایق عشق، احترام و آرامش هستی زیبای من.

من در حال جذب زندگی آرزوهایم هستم. همه ی خوبی ها به سهلی و وفور وارد زندگیم می شوند. به انرژی منبع متصل و با آن هماهنگ هستم. هر آنچه که در جستجویش هستم را بدست می آورم. خودم را باور دارم. نور درونم را باور دارم.

معجزه شکرگزاری (۳۰)، ماه خاتونبه زودی خودت را در زندگی آرزوهایت می بینی، تو بسیار قدردان و سپاسگزار خواهی بود که ادامه دادی و هرگز تسلیم نشدی. هر لحظه ای که میگذرد در حال آماده سازی و ساختن معجزه ی بزرگ زندگی توست. تو خوشبخت تر از آن چیزی خواهید شد که آرزویش را داری. چشم انداز زیبای تو محقق می شود.

معجزات در برابر چشمان تو آشکار خواهند شد. انتظار داشته باش که همه چیز ناگهان در غیره منتظره ترین حالت به سمت بهتر شدن تغییر می کند. همه چیز به طور ناگهانی برایت اتفاق می افتد. به غیب ایمان داشته باش و باور داشته باش که پیشرفت بزرگ تو در راه است.

————————————————————-

اگر از این مقاله لذت بردید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

معجزه شکرگزاری (۲۹)

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt