سالاد توت فرنگی

 در آشپزی, خانه داری

آیا برای دستور پخت سالاد توت فرنگی مورد علاقه ماه خاتون آماده هستید؟

توت فرنگی طعمی طبیعی است که با اسیدیته سرکه بالزامیک ترکیب می شود. بنابراین برای این سالاد، ما از سس وینگرت بالزامیک مورد علاقه خود استفاده کردیم تا کاملاً بر روی توت های شیرین قرمز روشن تأکید کنیم. همراه با پیاز قرمز و بادام تفت داده شده، یک طرف ساده و خوشمزه است که همه دوست دارند!

چرا ما این دستور غذا را دوست داریم: به عنوان نویسندگان کتاب آشپزی که بیش از یک دهه است دستور العمل های آنلاین را به اشتراک می گذارند، این یکی از راه های مورد علاقه ما برای خوردن توت فرنگی است! ما ده ها بار آن را با نظرات تحسین آمیز درست کرده ایم، و با انواع وعده های غذایی کار می کند. ترکیب طعم فقط ظاهر می شود
مواد لازم در سالاد توت فرنگی
سالاد توت فرنگی یک غذای بسیار کلاسیک است، بنابراین بهترین سالاد توت فرنگی ما به شکل خود باقی می ماند. این چیزی است که در دستور العمل سالاد توت فرنگی مورد علاقه ما وجود دارد:

توت فرنگی رسیده: پیدا کردن توت فرنگی رسیده کلید شماره یک برای یک سالاد توت فرنگی خوب است! اگر به توت‌های محلی دسترسی ندارید، سعی کنید در تابستان که فصل توت‌فرنگی است، خرید کنید و رسیده‌ترین توت‌فرنگی‌هایی را که می‌توانید پیدا کنید. اگر به دنبال ترکیب آن با نوع توت هستید، سالاد بلوبری یا سالاد شاه توت را امتحان کنید.
سس بالزامیک خانگی: توت فرنگی یک جفت طبیعی با اسیدیته سرکه بالزامیک است که باعث درخشندگی توت ها می شود! این پانسمان خانگی به قدری ساده است که هرگز به عقب نخواهید رسید.
کرامبل پنیر: خرده پنیر سالاد توت فرنگی عالی است، اگرچه نیازی به آن نیست. ما پنیر فتا یا پنیر بز را دوست داریم. برای وگان، به سادگی خرد شدن پنیر را حذف کنید و به همان اندازه خوب است!
آجیل: آجیل را برای ترد در این سالاد اضافه کنید. شما می توانید از هر چیزی که دوست دارید استفاده کنید! ما گردو، گردو یا بادام برشته شده را توصیه می کنیم.
پیاز قرمز: رنگ و طعم پیاز قرمز آخرین لمس ما برای آوردن طعمی خوش طعم به این سالاد است. در اینجا یک نکته برای خلاص شدن از شر بوی پیاز وجود دارد: برش های پیاز را قبل از سرو حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه در آب سرد خیس کنید! این طعم را ملایم می کند و خطر تنفس پیاز را کاهش می دهد
طرز تهیه سالاد توت فرنگی: مرحله به مرحله
نکته کلیدی برای تهیه این سالاد توت فرنگی این است که وقت بگذارید و سس سالاد وینگرت بالزامیک خانگی خود را مخلوط کنید. این یک جایگزین خوب با استفاده از سس های سالاد خریداری شده است، که می تواند حاوی مواد افزودنی باشد و مهمتر از همه، فقط طعم خوبی ندارد!

وقتی من و الکس برای اولین بار با هم آشپزی را شروع کردیم، سس های سالاد را که از فروشگاه خریدیم بیرون ریختیم و شروع به ساختن خانگی کردیم! برای یک سالاد عالی دنیای متفاوتی ایجاد می کند. در اینجا طرز تهیه سالاد توت فرنگی (یا برای مقادیر دقیق به دستور کامل بروید):
مرحله ۱: توت فرنگی ها را تمیز کرده و برش دهید. سبزی سالاد را بشویید و خشک کنید. پیاز قرمز را نازک خرد کنید (در صورت تمایل قبل از سرو آن را در آب سرد ۱۵ دقیقه خیس کنید تا طعم آن ملایم شود.
مرحله ۲: در صورت تمایل، آجیل ها را برای چند دقیقه برشته کنید تا قهوه ای طلایی شوند، مرتب هم بزنید و با دقت تماشا کنید تا نسوزند. بلافاصله آجیل ها را در یک بشقاب بردارید
مرحله ۳: در یک کاسه متوسط، سرکه بالزامیک، خردل دیژون، شربت افرا و نمک کوشر را با هم مخلوط کنید. سپس به تدریج ۱ قاشق غذاخوری روغن زیتون را با همزن بزنید تا کاملاً امولسیون و کرم رنگ شود.

مرحله ۴: برای سرو، سبزی ها را در بشقاب پهن کنید و روی آن را با توت فرنگی، پیاز قرمز، مغزها، کرامبل پنیر، وینیگرت و چند حلقه فلفل سیاه بریزید.

جدیدترین ها

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt
سالاد کلم تابستانی