معجزه شکرگزاری (۳۱)

 در داستان پندآموز, داستانک

سلام به ماه خاتونیای عزیز ما امروز اومدیم با یک مقاله شکرگزاری جدید پس برای خواندن عبارت تاکیدی شکرگزاری تا اخر این مقاله همراه ما باشید.

به خودت قول بده که در زمان سختی ها هرگز دست از  تلاش بر نخواهی داشت. قول بده که از تلاش برای تمام چیز هایی که بهشون علاقه داری دست نکشی. وقتی که اشتیاقت رو در آغوش بگیری، عظمت فراوانی خود را نشان خواهد داد. و هنگامی که در حال زندگی کردن زندگی باشی که روحت را ارضا می کند، شادی از درون تابش می کند.

عبارات تاکیدی شکرگزاری

من در این لحظه به یاد می آورم که روزگاری چیز هایی را از کائنات می خواستم که اکنون در اختیار دارم، پس با قلبی لبریز از ایمان به مسیر خود ادامه می دهم چرا که می دانم چیز هایی که امروز می خواهم نیز در حال ورود به زندگیم هستند. واقعاً خوشبخت هستم که می توانم زندگی آرزوهایم را زندگی کنم. بابت تمام آنچه که تا به امروز دریافت کرده ام و تمام آنچه که در حال دریافتش هستم بی نهایت سپاسگزارم.

معجزه شکرگزاری (۳۱)، ماه خاتونیک نعمت بزرگ برای تو در حال آشکار شدن است. حتی اگر در حال حاضر سخت به نظر برسد، می توانی این را با تمام وجودت احساس کنی که برکات عظیمی در شرف ورود به زندگی تو هستند. تو اشتباه نمی کنی، برکات تو قطعا در راهند.

کلام من عصای معجزه گرم‌ است. من به قدرت کلام خود آگاه هستم و از آن برای جذب آرزو ها و خواسته هایم استفاده می کنم. کلامم‌ واقعیت مرا خلق می کند. هر آنچه که به زبان می آورم را به زندگی خود جذب می کنم. کلامم‌ بسیار قدرتمند و لبریز از عشق است. کلامم را با آگاهی انتخاب می کنم تا تجربیات مثبت و زیبایی را برای خودم و اطرافیانم ایجاد کنم. ارتعاش مثبت خود را به کائنات ارسال می کنم و کائنات معادل آن را به من باز می گرداند. بابت این قدرت متافیزیکی سپاسگزارم.

من امروز تمام انرژی های منفی را از وجودم آزاد می کنم. برای آزادی و رهایی خود، همه ی کسانی که به من بدی کردند را می بخشم، قسمتی از وجود خود را شفا می دهم. در این لحظه هر نوع کینه که برای مدت طولانی درگیر آن بوده ام را کنار می گذارم. امروز شادی، آرمش و بخشش را برای خود انتخاب می کنم. از گذشته عبور می کنم و به خودم اجازه می دهم تا در لحظه حال زندگی کنم.

معجزه شکرگزاری (۳۱)، ماه خاتون من سالم، ثروتمند و آگاه هستم. همه ی مراکز انرژی بدنم در تعادل هستند. واقعیت زیبای خود را با قلب و ذهنم خلق می کنم. هر کاری را که مصمم به انجامش هستم، با موفقیت انجام می دهم. رویا های بزرگ زمان می برند و در روند تبدیل شدن به بهترین نسخه از خودم صبور می مانم. برای همیشه بابت کسی که هستم و مسیری که انتخاب کرده ام، سپاسگزارم.

ادامه عبارات تاکیدی شکرگزاری

عشق و نور الهی در زندگی من جاریست. سپاسگزار تمام نعمت های کوچک و بزرگ زندگی ام هستم. هر روز سپاسگزاری می کنم، نگرش مثبت را در خودم پرورش می دهم و فراوانی بیشتری را به زندگی خود جذب می کنم. قدر لحظه حال را می دانم و از چیز های کوچک و ساده در زندگیم لذت می برم.

من در حال جذب ثروت جدیدی در زندگیم هستم. زندگی من لبریز از فراوانی است. به طور مداوم با پول و جریان های جدید مالی از نعمت های جهان هستی برخوردار می شوم. پول دقیقا در زمانی که به آن احتیاج دارم به سهلی وارد زندگیم می شود. من باور دارم که هر آنچه که نیاز دارم همیشه مسیر‌‌ش را برای رسیدن به من پیدا می کند.

همه چیز به بهترین شکل ممکن به نفعم در جریان است، چگونه و چطور آن را رها و به هوش جهان هستی اعتماد می کنم. دقیقا همان جایی هستم که باید در زندگیم باشم. از طریق آرامش، صلح درونی و بالا بردن ارتعاش خود، خواسته هایم را جذب می کنم. در راه درست قرار دارم، مسیر را درست میروم و به زودی چیزی را که قلبم می خواهد دریافت می کنم. من مغناطیس جذب خواسته‌هایم هستم.

با خود تکرار کنید

من نیازی به زندگی در گذشته و یا ترس از آینده ندارم. حواسم در لحظه ی اکنون ابدی است و از جایی که در زندگیم هستم لذت می برم. می دانم که همه چیز به بهترین شکل ممکن به نفعم در حال شکل گرفتن است. هر فصل تازه ی زندگی به من یک هدف می دهد. در لحظه ی حال باقی می مانم و در این لحظه روی سپاسگزاری تمرکز می کنم.

معجزه شکرگزاری (۳۱)، ماه خاتونمن کافی هستم. روی اهدافم متمرکز شده ام و نسبت به آنچه که می توانم در این زندگی به دست بیاورم احساس شور و شوق می کنم. همه چیز طبق زمانبندی الهی پیش می رود. به طور مداوم در حال یاد گیری و پیشرفت هستم. در حد توان بالقوه خود زندگی می کنم. توان ایجاد موفقیت و رفاه مورد نظر خود را دارم. بسیار توانمد هستم و بابت همه چیز بی نهایت سپاس گزارم.

من فقط افراد صادق، دوست داشتنی و مهربان را به زندگی خود جذب می کنم. قلبم از روابط گذشته پاک و شفا یافته است. خودم را بخاطر اشتباهات روابط گذشته ام می بخشم. خواستنی هستم، قلبم برای دریافت ارتباطات پر مهر و سازنده باز است.

———————————————————

اگر از این مقاله لذت بردید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

معجزه شکرگزاری (۳۰)

Maahkhatoon97

جدیدترین ها

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt