زیر پالتو چی بپوشیم؟

 در لباس, مد

به محض سرد شدن هوا همه ما به فکر لباس گرم می شویم. یکی از لباس های گرم زمستانی، پالتو است. خب سوال ممکن است پیش بیاید که زیر پالتو چی بپوشیم؟ یا استایل با پالتو زنانه چگونه است؟ پالتو از لباس های شیک زمستانی است که در استایل زمستانی خیلی از خانم ها دیده می شود.

خب از آنجا که پالتو در ۹۰ درصد استایل روزمره در زمستان بکار می رود برای خیلی از افراد مهم است که بدانند با پالتو چه شالی بپوشیم؟ یا با پالتو چه شلواری بپوشیم اینها سوالات رایج خانم های جوان و شیک پوش هست. پس در ادامه با ماه خاتون همراه باشید.

زیر پالتو چی بپوشم زیر پالتو چی بپوشیم؟

اگر جزء افرادی هستید که پالتو با مدل ساده را می پسندید به شما تبریک می گویم، چون علاوه بر اینکه هیچوقت از مد نمی افتد براحتی با لباس های مختلف ست می شود و استایل کردن را برای شما راحت تر می کند. در ادامه چند لباس مناسب برای زیر پالتو را به شما معرفی می کنیم که می توانید از آنها ایده بگیرید.

هودی

یکی از آیتم‌های شیک و جذاب برای زیر پالتو زنانه هودی است. هودی از لباس های گرم زمستانی است که هم بصورت جدا و هم با پالتو استفاده می شود. برای پوشیدن هودی با پالتو زنانه از رنگ های خنثی استفاده کنید.

مثلا رنگ طوسی انتخاب مناسبی با پالتو است. رنگ طوسی خنثی است و با انواع لباس ست می شود. همچنین پوشیدن هودی هم رنگ با پالتو هم انتخاب مناسب و جذابی را به همراه دارد.

بادی

پوشیدن لباسی که کاملا فیت تن شما باشد زیر پالتو آزاد، شما را خوش استایل نشان می دهد. برای چنین ترکیبی می توانید از بادی استفاده کنید. بادی های آستین بلند با پارچه های ضخیم که امروزه تنوع زیادی دارند.

دامن کوتاه

برای خارج شدن از استایل اسپرت زمستانی زنانه و رفتن به مهمانی که دعوت شده اید، می توانید از دامن کوتاه استفاده کنید. دامن خود را می توانید جنس چرمی انتخاب کنید که بالای زانو باشد و از بالا تنه ی فیت که گشاد هم نباشد استفاده کنید که با دامن هماهنگی داشته باشد.

قد پالتو را می توانید بلند یا تا روی زانو در استایل با دامن انتخاب کنید.

استایل با پالتوبلوز بافت

بلوزهای بافت یکی از لباس هایی هستند که هر فردی باید در کمد لباس خود داشته باشد چون علاوه بر اینکه در هوای سرد گرمای خوبی دارد، زیر کاپشن یا پالتو قابل استفاده است. امروزه بلوزهای بافت در انواع ساده و مدل دار وجود دارند و برای فعالیت های روزمره و یا شرکت در مهمانی می توانید به عنوان لباس زیر پالتو از آن استفاده کنید.

کراپ

لباس کراپ لباس هایی با قد کوتاه هستند که در انواع فانتزی و ساده وجود دارند. کراپ آستین بلند زمستانی گزینه مناسبی به عنوان لباس زیر پالتو می باشد که با آن می توانید یک استایل شیک داشته باشید. بهتر است برای تکمیل چنین استایلی سایر لباس های شما اسپرت باشند.

دورس

دورس که شباهت زیادی به هودی دارد و تنها تفاوت آن با هودی، نداشتن کلاه است، یکی دیگر از لباس هایی است که می توانید زیر پالتو بپوشید. بهتر است دورس با رنگ های خنثی انتخاب کنید و یا اینکه رنگ دورس و پالتو شما یکرنگ باشد تا بهتر دیده شوید.

با پالتو چه شلواری بپوشم؟

بستگی به محیطی دارد که میخواهید بروید، اگر در استایل کژوال و روزمره میخواهید پالتو بپوشید بهتر است از شلوار جین ذغالی جذب استفاده کنید البته رنگ پالتو هم در انتخاب رنگ شلوار مهم است اما شلوار جین مشکی و ذغالی رنگ هایی هستند که با انواع پالتو زنانه ست می شوند.

اما اگر قصد رفتن به مهمانی و مجلس رسمی دارید می توایند از لگ چرم یا شلوار پارچه ای راسته استفاده کنید.

استایل با پالتوبا پالتو چه شالی بپوشیم؟

می‌خواهید در استایل رسمی بپوشید شال را یا در استایل خیابانی؟ اگر در استایل اسپرت و خیابانی می خواهید شال با پالتو بپوشید بهتر است از شال و روسری قواره بزرگ استفاده کنید.

در استایل رسمی بهتر است از روسری یا شال قواره کوچیک در استایل با پالتو استفاده کنید. همچنین پوشیدن کلاه بافت هم در استایل خیابانی مناسب است.

در استایل با پالتو از چه کیف و کفشی استفاده کنم؟

از کیف و کفش هم رنگ یا بهتر است بگویم هم تناژ با پالتو استفاده کنید. این کار باعث جذابیت استایل شما با پالتو می شود. همچنین با کشیده نشان دادن قد شما هم خیلی کمک می کند.

ممکن است شما قد بلند باشید، در این شرایط در استایل پالتو بهتر است از تضاد رنگی در استایل تان استفاده کنید. رنگ کیف و کفش تان متضاد با رنگ پالتو باشد.

اکثر خانم ها پوشیدن بوت بلند با پالتو را می پسندند، این ترکیب برای استایل رسمی مناسب است. هر چه قد بوت بلند تر باشد استایل رسمی تری خواهید داشت. اما اگر به دنبال استایل کژوال و راحت هستید، می توانید از نیم بوت و بوت های ساق کوتاه در استایل پالتو استفاده کنید.

 


اگر از خواندن این مقاله لذت بردید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

روی لینک زیر کلیک کنید.

 

Maahkhatoon97

جدیدترین ها

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt