۱۰ دلیل برای شروع انیمه هانتر هانتر

 در انیمه, سینما و تئاتر, فرهنگ و هنر

سلام به ماه خاتونیای عزیز امروز میخوایم درمورد یک انیمه به نسبت طولانی و البته پرطرفدار به اسم هانتر هانتر صحبت کنیم و از شما میخواهیم که تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

توی این مقاله قراره ۱۰ دلیل برای ترغیب شما برای شروع این انیمه ماجراجویی و پرطرفدار بدیم امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت ببرید.

۱۰. شخصیت اصلی:”گون فریکس”

سخته که گون رو دوست نداشته باشید. یک پسر بچه معصوم پرجنب و جوش که در مورد دنیا کنجکاو است  و چیزی که او را خاص تر می‌کند  این است  که چرا می‌خواهد یک هانتر بشود، پدر گون او را در کودکی پیش عمه اش رها می‌کند  تا به دنبال رویاهای خود برود اما به جای اینکه که گون از دست پدرش عصبانی بشود تصمیم می‌کرد  که خودش هم یک هانتر شود و در اخر پدرش رو ملاقات کند.

۱۰ دلیل برای شروع انیمه هانتر هانتر

۹. فضای انیمه به تدریج تاریک تر میشه

با خودتان فکر نکنید گون برای مدت زمان طولانی همینطور خوشحال خواهد ماند، در دنیایی خطرناک با افرادی خطرناک با انگیزه های مختلفی گون تجربیاتی بدست خواهد اورد که هیچوقت تصورشان را نمیکرد، شاید در ابتدا انیمه کمی بچه گانه به نظر بیاید اما زمانی که انیمه را به پایان می رسانید اینکه که چطور سریال به تدریج دچار دگرگونی شده و تم تاریک به خود می گیرد شگفت زده_تان خواهد کرد.

۸. شخصیت های مکمل دوست داشتنی

 حضور در یک گروه خوب برای گون مایه خوشبختی است، دیگر شخصیت های اصلی انیمه کیلوا، کوراپیکا و لئوریو هر سه در آزمون  هانتر با گون اشنا شدند و در مسیرشان به بهترین دوست های همدیگر تبدیل شدند. مسیر و هدف های آنها  بسیار دوست داشتنی بوده و بسیاری از اون ها تبدیل به جالب ترین خط های داستانی انیمه شدند.

۷. تمرکز روی شخصیت های اصلی تغییر خواهد کرد

 چون انیمه چهار شخصیت اصلی دارد به معنی آن  نیست که همیشه این چهار نفر رو در کنار هم خواهیم دید، همانطور که قبلا گفته شد به دلیل اینکه تمام این کاراکتر ها هدف های متفاوتی دارند همه این هدف ها به خط های داستانی مختلف منجر می‌شوند، به عنوان مثال آرک های زیادی وجود دارد که لئوریو و کوراپیکا در آن حضو ندارند در حالی که در آرک فعلی مانگا کیلوا و گون حضور ندارند و این گواهی ـه بر عظمت این دنیا است.

۶. طیف گسترده ای از شخصیت ها در بخش های مختلف جهان هانتر وجود دارند

دنیای هانتر بسیار بزرگ است و بخش های ناشناختته زیادی در آن  وجود دارد ، ما با انواع شخصیت ها اشنا شدیم – خوب، بد ذات و خاکستری که منجر به تعاملات رضایت بخش و درگیری هایی با ادمکش ها و جادوگران خطرناک تا گروهی از دزدان خطرناک شد. تمام اینها شخصیت های مختلف هستند که این دنیا بسیار منحصر به فرد را ساخته اند.

۵. درواقع قدرت های شخصیت ها منطق های آن ها را می سازد. 

 برخلاف دیگر انیمه ها که در آن کاراکتر اصلی همیشه قدرتمند است، این انیمه مثل انیمه های دیگه نیست به عنوان مثال گون بخش قابل توجهی از قدرت خود را از دست میدهد.

همراه با این شاید بشود گفت هانتر ایکس هانتر دارای بهترین نوع قدرت ها و سیستم مبارزه ای تا به امروز در انیمه ها میباشد. نن پایه اصلی قدرت بسیاری از شخصیت ها و در واقع احساسات و منطق آن هاست، به دلیل اینکه دامنه گسترده ای از نن شامل قدرت های جذاب و منحصر به فرد است به معنای این نیست که اشخاص ضعیف میتونن با زرنگی افراد قویتر از خودشون رو شکست بدن.

۱۰ دلیل برای شروع انیمه هانتر هانتر

۴. حتی سخته که از رقباشون بدمون بیاد

 در این انیمه شخصیت های منفی قابل توجهی وجود دارند و شخصیت پردازی سریال بسیار خوب انجام شده است، برخی از کارکترها شخصیت خاکستری دارند به طوری که گاهی اوقات درباره اینکه واقعا دوست داریم کدام کارکتر برنده مبارزه شود دچار سردرگمی می شویم.

۳. پر است از قتل های وحشیانه و لحظات بی رحمانه

 دوباره میگم اگه شما دو یا سه قسمت از این انیمه رو دیده باشید و هنوز پیش خودتان فکر میکنید که بچگانه است در ادامه با دیدن صحنه های تکان دهنده و لحظات بیرحمانه تعجب نکنید، بازو ها قطع یا شکسته میشوند، سر ها قطع میشوند، گلو ها بریده میشوند، یا صورت یک شخصیت به سادگی در اثر ضرب و شتم خورد و خاک شیر میشود، این انیمه همه فاکتور های وحشیگری را دارد.

۲. لحظات طنز و کمیک گونه

 در نتیجه خوندن این مقاله شاید فکر کنید این انیمه کاملا تاریک و خشن است. و دیگه نمیخواید این انیمه رو ببینید، دست نگه دارید در این انیمه برای ایجاد توازن با لحظات تاریک لحظه های طنز زیادی وجود دارد. بیشتر این لحظات طنز توسط یکی از شخصیت های اصلی یعنی لئوریو رقم میخورد. که ما مطمئن هستیم شما در نهایت به یکی از طرفدران این انیمه تبدیل خواهید شد.

۱. قطعا شما با دیدن انیمه اشک خواهید ریخت

 اگر پیش خودتان فکر میکنید با دیدن انیمه اشک از چشم هایتان سرازیر نمی شود. این انیمه پر از لحظات احساسی و حتی مرگ هایی که پیش خودتان میگید ایا کسی دارد در اتاقتان پیاز خرد می‌کند؟. اگه شما روحیه قوی ای دارید صرف نظر از روحیه قویتان قطعا گریه خواهید کرد.

——————————————-

اگر از این مقاله لذت بردید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

مروری بر تاریخچه انیمه

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt