معجزه شکرگزاری (۲۸)

 در -

سلام به ماه خاتونیای عزیز ما امروز اومدیم با یک مقاله معجزه شکرگزاری جدید پس برای خواندن عبارت تاکیدی شکرگزاری تا اخر این مقاله همراه ما باشید.

اکثر مردم به چیز هایی که داری یا حتی ظاهرت حسادت نمی‌کنن. همیشه درمورد انرژیه و‌ شکرگزاری. هاله‌ی نورانیت و ارتعاشی که از خودت ساطع می‌کنی اون ها رو تکون میده، فرکانس های خفته رو بیدار می‌کنه و بهشون یادآوری می‌کنه که می‌تونن بهتر باشن، ولی این کار رو نمی‌کنن. تکونشون دادی، ادامه بده.

عبارات تاکیدی معجزه شکرگزاری

من در حال جذب موفقیت، ثروت، عشق و شادی بیشتری به زندگی خود هستم. با تمرکز بر قدردانی برای تمام آنچه که در حال حاضر در زندگی ام دارم، به جذب بیشتر آن ادامه می‌دهم. زندگیم هر روز بهتر و بهتر می شود. بسیار خوشبخت و خوش شانس هستم که این زندگی را زندگی و بسیار شکرگزاری میکنم. 

در جدیدی به روی تو باز می شود. چالش هایی که در حال حاظر با آن رو به رو هستی در شرف پایان است. تو در شرف به دست آوردن ناگهانی فرصت ها و موهبت هایی هستی که ادامه ی مسیر را برایت هموار می کند. صبور باش. به زمان بندی زندگی و شکرگزاری اعتماد کن. داره اتفاق میفته.

معجزه شکرگزاری (۲۸)، ماه خاتون
من برای یک روز زیبا آماده هستم. از درون و بیرون زیبا هستم. به شخصی که در حال تبدیل شدن هستم افتخار می کنم. عاقل هستم. نترس و شجاع هستم. خردمند هستم. برای یک روز جدید و یک شروع جدید بر روی سیاره زمین بسیار سپاسگزارم. در مسیر درست قرار دارم و به رشد و تکامل خود و شکرگزاری ادامه می دهم. 

تو در حال ورود به یکی از پر بار ترین و پر برکت ترین فصل های زندگیت هستی. باور داشته باش که همه چیز حتی از آنچه که بتوانی تصور کنی بهتر خواهد بود و آنچه را که در راه است در آغوش بگیر.

من در این لحظه، قدرتمند ترین هفته ی سال رو آغاز می کنم. در این هفته کائنات، یک سال پر برکت، یک فصل پر از معجزه و یک شروع جدید را به من هدیه می دهد. همه چیز در زندگیم در حال نو شدن، بهتر شدن و ارتقا یافتن است. در این هفته با انرژی های خوب، مثبت و سازنده احاطه می شوم. عشق، آرامش و ثروت مانند آب به زندگی من جاری می شود و بابت همه چیز سپاسگزارم و شکرگزاری میکنم.

 عبارات تاکیدی معجزه شکرگزاری

این پیام نشانه ای برای توست که بدانی با وجود تمام اتفاقاتی که اخیراً رخ داده است، تو اکنون در مسیر درست قرار گرفته ای. این پیام را تا زمان محقق شدن رویایی که در سر داری، به یاد داشته باش. ادامه بده، خبر های خوبی در راه است.

من در این لحظه، هر چیزی از این سال و سال های گذشته که دیگر با من همسو نیستند رها می کنم و با ذهنی آرام و قلبی شجاع برای یک سال جدید و یک شروع جدید آماده می شوم. میدانم که این سال برای من پر از برکت و پیشرفت خواهد بود. میدانم که آینده ای درخشان و پر از معجزه در انتظارم است.

به آینه نگاه می کنم و تمام ویژگی های منحصر به فرد و زیبای خودم را می بینم. ۸ میلیارد نفر در این سیاره زندگی می کنند و من همچنان خاص هستم. ذهنم زیباست. بدنم زَیباست. شخصیتم زِیباست. همه چیز درباره ی من عالی است. چه از درون و چه از بیرون. زیبایی طبیعتم است. و بابت آن سپاسگزارم.

 در این لحظه هفته ای زیبا، لبریز از عشق، آرامش و فراوانی را آغاز می کنم. بهترین خودم را زندگی می کنم و جهان هستی مرا با سخاوتمندی اش شگفت زده می کند. من در فرکانس عشق مطلق قرار دارم و با ایمان کامل به سمت زندگی رویا هایم حرکت می کنم.  مغناطیس جذب انرژی های مثبت و سازنده هستم. نور بنفش الهی پشتیبان من است. با انگیزه و اشتیاق و فراوان به استقبال این هفته ی شگفت انگیز می روم.

معجزه شکرگزاری (۲۸)، ماه خاتونادامه عبارات تاکیدی معجزه شکرگزاری

من آینده ام را با انتخاب افکارم میسازم. افکارم را آگاهانه و هدفمند انتخاب می کنم. ورودی های ذهنم را کنترل می کنم و اینگونه از افکار منفی و اضافی در امان می مانم.  توجه ام را روی چیزهایی معطوف می کنم که به  احساس خوبی میدهند و انرژی ام را روی اهداف و خواسته هایم متمرکز می کنم. به خاطر آنچه که در زندگی ام دارم سپاسگزارم و هرآنچه که روی آن متمرکز می شوم هر روز گسترش می یابد.

من خوشبخت هستم. هر آنچه که نیاز دارم، درونم است. بنده لبریز از عشق، بینش، عطوفت و خلاقیت هستم. هر روز بهتر و بهتر میشوم. با بهترین و معتبرترین نسخه از خودم همسو هستم. با اهداف والا تر خود همسو هستم.  حس ششمم بسیار قوی است. به نشانه هایی که هر روزه در زندگی ام ظاهر می شوند اعتماد دارم. بابت این زندگی زیبا بی نهایت سپاسگزارم.

معجزه شکرگزاری (۲۸)، ماه خاتونهمه چیز در جهان من زیباست. با خودم و همه چیز در  صلحم. کسی که هستم و کسی که در حال تبدیل شدن به آن هستم را دوست دارم.  هر روز به خود برترم نزدیک تر میشوم. منحصر به فرد هستم. به هر ذره از وجود خود عشق می ورزم. بابت یکایک  تجربیاتی که در سیاره زمین کسب کرده‌ام سپاسگزارم، زیرا آنها مرا به شخص آگاهی که امروز هستم تبدیل کردند. قوی و دوست داشتنی هستم.

زندگیم زیباست. بسیار خوشبخت هستم که این زندگی را زندگی میکنم. درست همان جایی هستم که باید باشم. همیشه همه چیز به بهترین شکل ممکن، به نفع من پیش میرود. خودم را دوست دارم و تایید می کنم. بابت همه چیز در زندگی ام سپاس گزارم.

—————————————-

اگر از این مقاله لذت بردید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

معجزه شکرگزاری (۲۷)

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt