اصول انداختن گردنبند چند لایه

 در اکسسوری, مد

همه ما می دانیم که استفاده گردنبند طلا به صورت چندلایه دوباره متداول شده است؛ وقتی یک تیپ خاص در طول زمان اینقدر بین مردم تداوم و محبوبیت داشته باشد دیگر می توان به راحتی آن را کلاسیک خواند. ما فرصتی برای بیان خودمان پیدا می کنیم و این یکی از دلایلی است که ما برای آراستگی ظاهرمان به این شیوه عشق می ورزیم.

بعلاوه پوشیدن گردنبندهای متعدد در آمیزه ای از ترکیب هایی که مدام تغییر می کند به ما اجازه می دهد تا هر چه بیشتر از زیورآلات و گردنبندهای جعبه جواهرآلات مان لذت ببریم، چه کسی است که این تنوع را دوست نداشته باشد؟ با توجه به همه این نکات وقت آن رسیده که به سراغ چند نکته و راهنمایی مهم برای لایه بندی گردنبندها برویم. با ماه خاتون همراه باشید.

گردنبند چند لایه برای این که بتوانید از گردنبند طلا چند لایه استفاده کنید و در عین حال شیک به نظر برسید. لازم است قوانین و قواعد استفاده از چند گردنبند بطور همزمان را بدانید:

استفاده از طول‌های مختلف گردنبند

با انتخاب و به کار گیری گردنبندهایی با طول متفاوت شما می توانید به «تأثیر آبشاری» دست پیدا کنید: این پدیده زیبای بصری به هر گردنبند اجازه می دهد تا در جای خود و به طور مستقل به چشم بیاید،در عین حال که ترکیب کلی گردنبندها نیز چشم نوازی خاص خود را دارا است. اگر مدل های محبوب شما چند عدد هستند و می خواهید همه آنها با هم پوشیده و دیده شوند، به طول زنجیرهاشان در یک ریتم ثابت اضافه کنید. بهترین متد ممکن آن است که از قطعه ای که درست زیر گردن قرار می گیرد شروع کنید و نحوه قرار گرفتن سایر گردنبندها را بر اساس آن تنظیم کنید.

ترکیب‌هایی در تعداد فرد گردنبند

هیچ اجتماع نظر دقیقی در مورد تعداد درست گردنبند هنگام پوشیدن همزمان آنها وجود ندارد. بسیاری از افراد «قاعده سه تایی» را رعایت می کنند؛ در حالیکه برخی دیگر از افراد فقط فرد بودن گردنبندها را در نظر می گیرند و تعداد آنها برای شان مهم نیست. تجربه نشان داده که ترکیب های سه یا پنج تایی گردنبند جلوه بیشتری دارند و به همین نسبت محبوب ترند. البته موارد دیگری نیز همچون رابطه بین اشکال پلاک گردنبند، استایل، طول زنجیر گردنبند و … در انتخاب تعداد مناسب گردنبند تأثیرگذار است.

استفاده از جنس‌های مختلف

شاید برایتان جالب باشد که بدانید، دراین مدل از گردنبند‌ها، جنس گردنبند اهمیت زیادی ندارد. بدین معنا که می‌توانید از گردنبند با جنس‌ها و رنگ‌های مختلف استفاده کنید. شما می‌توانید هم‌زمان از انواع زنجیر طلا با رنگ زرد یا گردنبند طلا سفید یا حتی از گردنبند نقره استفاده نمائید. به طور مثال شما می‌توانید از گردنبند چند لایه مروارید به همراه گردنبند چند لایه طلا استفاده نمائید.

استایل گردنبند چندلایهاستفاده از سبک های مختلف

سبک‌های مختلفی در بین زنجیرها وجود دارند، تنوع سبک زنجیرطلا بقدری زیاد است که شما می‌توانید به راحتی مدل و سبک مورد نظر خود را با هم ست نمائید. برخی از زنجیرها ساده با حلقه‌های ریز و برخی درشت و پر پیچ و تاب هستند، فرقی نمی‌کند چه سبک از گردنبند را می‌خواهید با هم ست کنید، در این زمینه دست شما باز است و به راحتی می‌توانید سبک‌های مختلف را در کنار هم قرار دهید. اما باز نکته قابل توجه این است که هارمونی و هماهنگی آن‌ها را در نظر بگیرید تا شلوغ و بی‌نظم به نظر نیایند.

چینش زنجیرها بر اساس ضخامت

اگر از زنجیر با ضخامت‌های مختلف استفاده می‌کنید، بهتر است در بالا از نازک‌ترین آن‌ها شروع کرده و هر چه به سمت پایین می‌آئید به ضخامت و طول آن‌ها بی‌افزائید.

نکته کانونی را فراموش نکنید.

یکی از نکات اساسی که باید حتما در نظر بگیرید، این است که یک گردنبند را باید به عنوان کانون توجه انتخاب کنید، معمولا نقطه کانونی، گردنبندی است که در بالاترین یا پایین‌ترین قسمت قرار می‌گیرد. گردنبندی که به عنوان نقطه کانونی شما انتخاب می‌شود باید نگاه بیننده رابه سمت خود جلب کند. برای این کار می‌توانید یک تزئین خاص یا یک سنگ چشم نواز را روی آن داشته باشد تا آن زنجیر را به شیوه خاص از سایر زنجیر‌ها متمایز کند.

گردنبند چند لایهدر پایان

در کنار تمام مواردی که ذکر شد، باید بدانید وقتی قرار است از گردنبندهای لایه‌ای استفاده کنید، هیچ قانون و محدودیتی وجود ندارد. اگر برای‌تان سخت است که گردنبدهای‌تان را خودتان ست کنید، می‌توانید به راحتی در یک مجموعه بی‌نظیر مانند گالری طلا روبی انواع آن‌ها را بیابید. در غیر این صورت نگران هیچ کدام از قواعد و قوانین نباشید و تنها به استایلی که عاشقش هستید فکر کنید.

 


اگر از خواندن این مقاله لذت بردید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید. 

روی لینک زیر کلیک کنید. 

 

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt