معرفی فیلم من زن تو هستم

 در سینما و تئاتر, فرهنگ و هنر, فیلم خارجی

فیلم I’m Your Woman 2020 یا من زن تو هستم ، فیلمی در ژانر جنایی ، درام است که به کارگردانی Julia Hart و نویسندگی Julia Hart ، Jordan Horowitz محصول سال ۲۰۲۰ کشور آمریکا می باشد. این فیلم امتیاز ۶.۱ را از ۱,۵۵۱ رای در سایت IMDB دریافت کرد. این فیلم در تاریخ ۱۱ December 2020 منتشر شد.

من زن تو هستم فیلمی خوش‌ساخت با مضمونی جنایی-معمایی است که حال‌و‌هوای مردسالارانه فیلم‌های دهه ۷۰ را بازآفرینی می‌کند. این فیلم تجربیات یک زن را در این فضای پرتنش و خشن، با جذابیت و ظرافتی بی‌نظیر روایت می‌کند و ماجرای زنی است که همیشه در محیط امن خود زندگی کرده و یک‌باره حقیقت زندگی با تمام خشونت و رویدادهای غیرمنتظره پیش راه او قد علم می‌کند و ماجرایی جذاب را به نمایش می‌گذارد؛ برای نقد و بررسی این فیلم با ماه خاتون همراه باشید.

فیلم من زن تو هستمداستان فیلم:

فیلم من زن تو هستم سرراست است. داستان محدود به همسر یک دزد/گانگستر است که رئیس خود را می کشد. قتل رئیس و ناپدید شدن شوهر زن عامل فیلم است تا زن بتواند مبارزه خود را برای بقا آغاز کند. در این بین ، چالش زنده ماندن یک زن با کشف گذشته شوهرش و در عین حال محافظت از فرزندانش همراه است. همه اینها در عین حال داستانی پرماجرا و شخصیت محور دارند.

وقتی جین (راشل بروسن) با پیش گفتار صحنه آغازین داستان ازدواج خود با ادی (بیل هک) را تعریف می کند ، بلافاصله واقعیتی را بیان می کند که قرار است در کل فیلم تعیین کننده باشد: او و ادی فرزندی ندارند. این مونولوگ ابتدایی او که روی صحنه ای در یک حیاط سبز مجلل و با روپوش صورتی و به اصطلاح فانتزی نشسته است ، داستان زندگی در مسیر موفقیت را روایت می کند. با این حال ، به زودی متوجه می شویم که این چرخه موفقیت فراتر از ظاهر نیست: زن بلافاصله متوجه می شود که چیزی او را آزار می دهد و آداب لباس جدیدی را که می پوشد پیدا می کند. اکنون سنگریزه ای که در کفش افتاده یک فاجعه است و او به دنبال قیچی است تا از آداب لباس خلاص شود. مقدمه فیلم واضح و مختصر است: زن عصبی ، بدخلق و بدخلق است.

من زن تو هستمبارزترین مشخصه فیلم من زن تو هستم:

پیش‌بینی‌ناپذیر بودن آن در هر مقطع داستان است. این موضوع با استفاده از بی‌اطلاعی جین از کارهای ادی، هر لحظه پیچ‌و‌خم جدیدی را به ماجرا اضافه می‌کند. جولیا هارت کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است که پیش‌تر نیز در فیلم رنگ سریع (Fast Color) داستان زنی را روایت کرده که در حال فرار است. او در فیلم من زن تو هستم موفق شده است شیوه‌ای جدید از فیلم‌های جنایی در ژانر تعقیب و گریز را به مخاطب عرضه کند؛ فیلمی که در نهایت بسیار راضی‌کننده است و تا مدت‌ها اثر خود را بر تماشاچی باقی خواهد گذاشت.

خوب است بدانید:

کارگردان جولیا هارت با فیلم ”فیلم من زن تو هستم” به طرز تحریک آمیزی لنزهای خود را به سمت زنانی مثل کی می چرخاند و با پیروی از شخصیت اصلی این چنین در جدیدی را برای آنها باز می کند. هارت از طریق ژان بی تجربه اما زود فکر اندیشه راشل بروسانهان، ستاره “The Marvelous Mrs. Maisel”، هار را بررسی می کند که چگونه یک زن حاشیه دار مانند او می تواند واقعیت جدید، خطرناک و جنایت آمیز خود را درک کند و مهارت های زنده ماندن خود را در حالی که مادر می کند یک کودک و مخفی می کند. از قاتلان خونخوار.

توجه به این نکته مهم است که هارت در اینجا اهداف بزرگتری نسبت به چالش گسترده آثار هنری یک رشته سنتی انحراف مردانه دارد. اگر او در آنجا متوقف می شد، ” فیلم من زن تو هستم ” از لحاظ هنری به طرز دردناکی محدود می شد، و حتی ممکن بود در دام “زن قوی” ترفند زنانه بیفتد – می دانید، با تبدیل شدن به یکی از آن فیلم ها با یکی – سرب ماده بعدی که قدرت آن اغلب با جسمانیت او مترادف است.

اما خوشبختانه، ” فیلم من زن تو هستم ” هرگز به آن قلمرو نزدیک نمی شود ، زیرا هارت (به همراه نویسنده، تهیه کننده و همسرش جوردن هوروویتز) بیشتر به فکر دادن ژانر به یک دیدگاه هیجان انگیز و کم تحقیق است، “بیوه ها” اخیراً در یک محیط معاصر کار کرده است. و او كاملاً در مأموریت خود موفق می شود و یك تریلر تازه مجاور نوآر ارائه می دهد كه با احساس صداقت بخشنده ای به زنانگی، مادری و نژاد می پردازد.

معرفی فیلم من زن تو هستم، I'm Your Woman بازیگران فیلم:

در فیلم من زن تو هستم، بازیگران هنرمند و محبوبی مانند ریچل بروزناهان در نقش جین، ارینزه کنه در نقش کال، مارشا استفانی بلیک در نقش تری، بیل هک در نقش ادی، فرانکی فیزن در نقش آرت، مارسلین هوگوت در نقش اولین و جیمز مک‌منامین در نقش وایت مایک و غیره حضور داشتند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 


اگر از خواندن این مقاله لذت بردید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید. 

روی لینک زیر کلیک کنید. 

 

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt