معرفی سریال کره‌ای گل برفی

 در سینما و تئاتر, فرهنگ و هنر, فیلم خارجی

سریال گل برفی یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های تلوزیونی کره‌جنوبی است. کره‌جنوبی پس از موفقیت در سریال محبوب و پرطرفدار اسکویید گیم (Squid Game)، تصمیم گرفت که سریال تلوزیونی همچون گل برفی را بسازد.

سریال کره ای گل برفی با بازیگران سرشناس توانست امتیاز ۸.۱ را از آی ام دی بی را کسب کند. با ماه خاتون همراه باشید تا با سریال Snowdrop 2021 آشنا شویم.

سریال گل برفیخوب است بدانید:

سریال اسنودراپ با بازیگرانی همچون جونگ هه این و کیم جیسو که محبوبیت بسیاری دارند، توانست یکی از بهترین سریال‌های کره‌جنوبی شود. این سریال در ژانر‌های جنایی، تاریخی و کمدی سیاه ساخته شده‌است که طرفداران خود را در سرتاسر دنیا دارد. سریال کره ای گل برفی تا حدودی براساس واقعیت ساخته شده‌است و همین باعث می‌شود که صحنه‌ها برای بیننده، واقعی جلوه دهد. سازندگان علی‌رغم مشکلاتی که برای ساخت سریال گل برفی داشت، توانستند این سریال را فیلم‌برداری کنند و در این مسیر موفق شوند.

معرفی سریال کره ای گل برفی:

سریال کره ای گل برفی را جو هیون تاک (jo Hyun tak) ساخته که یکی از شناخته‌شده‌ترین کارگردان‌های کره‌جنوبی در زمینه درام است. جو هیون تاک در پنجاه و پنجمین دوره جوایز هنری Baeksang، به‌عنوان بهترین کارگردان در ساختن سریال‌های درام انتخاب شد. نویسندگی سریال کره ای گل برفی توسط یو هیون می (Yoo Hyun Mi) انجام شده‌است. او اینگونه عنوان کرد که فیلم‌نامه این سریال به مدت ۱۲ سال طول کشید تا به پایان برسد. جالب است بدانید، جو هیون تاک و یو هیون می در سریال Sky Castle محصول سال ۲۰۱۸ نیز یک همکاری فوق‌العاده داشته‌اند.

در سریال کره ای اسنودراپ ۲۰۲۱، بازیگرانی ایفای نقش کردند که باعث شد این سریال جزء پربیننده‌ترین سریال‌های کره‌ای قرار بگیرد. سریال کره ای گل برفی با بازی جیسو (Kim Jisoo) که یکی از اعضا گروه بلک‌پینک (Blackpink) می‌باشد، محبوبیت بسیاری کسب کرد. حتما با گروه خوانندگی بلک‌پینک آشنا هستید که در سرتاسر دنیا مانند گروه خوانندگی بی‌تی‌اس (BTS) طرفداران بی‌شماری دارد. جونگ هه این (Jung Hae In) که یکی از نقش‌های اصلی سریال Snowdrop 2021 را برعهده دارد، درمقابل کیم جیسو ایفای نقش می‌کند. همبازی فوق‌العاده این دو بازیگر باعث محبوبیت این سریال در سرتاسر دنیا شد. بهتر است بدانید که متاسفانه یکی از بازیگران این سریال به‌نام کیم می سو (Kim Mi Soo) بعد از اتمام فیلم‌برداری در ۵ ژانویه ۲۰۲۲ در سن ۲۹ سالگی از دنیا می‌رود.

سریال گل برفیداستان سریال گل برفی:

در خلاصه سریال گل برفی آمده است که: اتفاقاتی که در سریال Snowdrop 2021 می‌افتد از سال ۱۹۸۷ شروع می‌شود. در این سال کره‌جنوبی روز‌های سیاسی خود را می‌گذراند که با اعتراضات شدیدی در این سال روبه‌رو هستیم. مردم خواهان رژیمی هستند که رهبر را خودشان انتخاب کنند و یک رای‌گیری عادلانه را برگزار کنند. در همین حین جونگ هه این در نقش ایم سو هو (Im soo ho) که به‌تازگی از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده است، با بدنی خون‌آلود توسط جیسو در نقش یونگ رو (Young ro) در دانشگاه پیدا می‌شود. یونگ رو تصمیم می‌گیرد که ایم سو هو را در خوابگاه دخترانه مخفی نگه‌دارد. به مرور زمان یونگ رو می‌فهمد که سو هو آن‌چیزی که نشان می‌دهد نیست، اما با این حال یک رابطه عاشقانه بین آن‌ها ایجاد می‌شود. سریال Snowdrop 2021 دارای ژانر سیاسی، عاشقانه و جنایی است که با کمدی سیاه و تلخ ادغام شده‌است.

جالب است بدانید:

  • سریال کره ای “گل برفی” توسط جو هیون تاک ساخته شده است. او یکی از برجسته‌ترین کارگردان‌های درام در کره جنوبی محسوب می‌شود.
  • در پنجاه و پنجمین دوره جوایز هنری Baeksang، جو هیون تاک به عنوان بهترین کارگردان سریال‌های درام انتخاب شد.
  • نویسندگی این سریال توسط یو هیون می انجام شده است که به طول ۱۲ سال طول کشید تا فیلمنامه آن به پایان برسد.
  • جالب است بدانید که جو هیون تاک و یو هیون می در سال ۲۰۱۸ در سریال “سای کسل” همکاری خارق‌العاده‌ای داشتند.
  • در یکی از معروف‌ترین سریال‌های کره‌ای سال ۲۰۲۱ با نام “اسنودراپ”، بازیگرانی حضور یافتند که حضور آنها باعث شد این سریال جزو محبوب‌ترین سریال‌های کره‌ای بشود.
  • متأسفانه، یکی از بازیگران اصلی این سریال به‌نام کیم می‌سو در سن ۲۹ سالگی و پس از اتمام فیلم‌برداری، در تاریخ ۵ ژانویه ۲۰۲۲ از دنیا رفت.

معرفی سریال کره ای گل برفی


اگر از خواندن این مقاله لذت بردید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید. 

روی لینک زیر کلیک کنید. 

 

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt