فر کردن مو با موس مو

 در پوست و زیبایی, سلامتی

آشنایی با نحوه استفاده از موس مو به شما کمک می‌کند تا بتوانید موهایتان را به راحتی خوش‌حالت‌تر کنید و بدون مراجعه به آرایشگاه، برای شرکت در یک میهمانی یا جشن خودمانی آماده شوید. فوم یا موس مو محصولی برای زیباتر کردن موهای فر و مجعد و حتی صاف است که در این مقاله درباره روش استفاده از آن صحبت می‌کنیم.

پس اگر می‌خواهید بدانید از موس مو چگونه استفاده کنیم و طرز استفاده از این محصول به چه صورت است، تا انتهای این مطلب با ماه خاتون همراه باشید.

روش استفاده از موس موموس مو چیست؟

موس مو یک محصول حالت دهنده مو با فوم سبک وزن است که می تواند به مدل موهای شما حجم، ماندگاری و شفافیت بدهد. به همین دلیل، موس می تواند یک گزینه عالی برای همه انواع مو باشد. برای کسانی که موهای صافی دارند و دوست دارند حجم آنها را افزایش دهند، خیلی کاربردی است. همچنین می تواند برای کسانی که موج های باز دارند و به دنبال حفظ کردن حالت فرهای خود هستند نیز مناسب باشد.

مراحل فر کردن مو با استفاده از موس مو

در مرحله اول فر کردن، موهای خود را بشویید!

موس مو زمانی بهترین تاثیر را از خود نشان می‌دهد، که روی موی کاملا تمیز استفاده شود. به همین دلیل همواره توصیه می‌کنیم قبل ‌از اقدام برای فر کردن موها، سر خود را با یک شامپوی مناسب و درصورت امکان حجم‌دهنده بشویند تا روی نتیجه نهایی تاثیر بهتری داشته باشد.

در مرحله دوم فر کردن مو، خیسی مو را بگیرید!

موس حالت‌دهنده مو را نباید روی موی خیس بزنید. ضمن این‌‌که این محصول برای تاثیرگذاری بهتر به مقداری رطوبت نیاز دارد. پس بهتر است بعد از شستن کامل موها، کمی آن‌ها را با دست فشار دهید تا آب اضافه خارج شود.

اگر برای فر‌کردن موهای خود عجله دارید، برای گرفتن خیسی آن‌ها می‌توانید از یک حوله نرم استفاده کنید. توجه داشته باشید که گرفتن رطوبت کامل مو، روی نتیجه نهایی موس و میزان درخشندگی تارها تاثیر منفی می‌گذارد. پس این کار را با ملایمت انجام دهید.

موس مودر مرحله سوم فر کردن از موس مو استفاده کنید!

زمانی که مو در بهترین حالت قرار دارد، باید مقدار مناسبی موس به آن‌ها بزنید تا امکان حالت‌دهی به تارها فراهم شود. برای این منظور بهتر است ابتدا قوطی محصول را به‌خوبی تکان دهید و سپس مقدار مناسبی از آن را در کف دست‌تان بریزید.

موس موجود در کفت دست را با ماساژ‌دادن، روی تمام قسمت‌های هر ۲ دست پخش کنید و سپس آن‌ها را روی موهای خود بکشید. توجه داشته باشید که پخش‌کردن موس به‌طور یک‌نواخت روی تمام بخش‌های مو، تاثیر مطلوبی روی نتیجه نهایی دارد. این مرحله را با دقت زیادی انجام دهید.

یکی از راه‌کارهای موجود برای پخش بهتر موس، استفاده از شانه‌های دندانه درشت است. با کمک این وسیله و شانه کردن مو با استفاده از آن‌، موس به‌خوبی در تمام بخش‌های مو پخش می‌شود.

در مرحله چهارم بهتر است موها را سشوار بکشید!

در استفاده از موس مو، ضرورتی برای سشوار کشیدن وجود ندارد، چراکه جریان هوا به‌تدریج رطوبت را از بین می‌برد و باعث خشک‌شدن آن‌ها می‌شود. با این‌حال سشوار کشیدن در کسب نتیجه بهتر تاثیر می‌گذارد.

در واقع باد ملایم سشوار باعث حجیم‌تر نشان دادن موها می‌شود. همچنین اگر این محصول گرمایشی دارای سری دیفیوزر یا دیسپانسر باشد، تاثیر بیشتری در ماندگاری فر، حالت‌گیری بهتر و خشکی کامل ریشه موها خواهد داشت. برای این منظور باید سشوار را روی کم‌ترین دما تنظیم و به‌خوبی تمام بخش‌ها به‌خصوص ریشه را خشک کنید.

مراحل موس موجمع‌بندی

برای این‌‌که با استفاده از موس، موهای خود را فر کنید، ابتدا باید آن‌ها را با شامپوی مناسب و درصورت امکان حجم‌دهنده بشویید. سپس آب آن‌ها را بگیرید، اما اجازه دهید کمی رطوبت روی مو بماند.

موس را باید به‌طور کامل روی تمام بخش‌های موی مرطوب بزنید و سپس آن‌ را حالت دهید. همچنین خشک کردن تارهای مو با سشوار به حجم‌گیری بیشتر موهایتان کمک می‌کند. در آخر نیز می‌توانید برای ماندگاری بیشتر، از تافت استفاده کنید.

دقت داشته باشید که نتیجه فر شدن موها با استفاده از موس، بستگی به کیفیت و متریال به‌کاررفته در این محصول دارد.

 


اگر از خواندن این مقاله لذت بردید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید. 

روی لینک زیر کلیک کنید.

 

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt