معجزه شکرگزاری (۲۹)

 در داستان پندآموز, داستانک

سلام به ماه خاتونیای عزیز ما امروز اومدیم با یک مقاله معجزه شکرگزاری جدید پس برای خواندن عبارت تاکیدی شکرگزاری تا اخر این مقاله همراه ما باشید.

گاهی حرکت رو به جلو، پیشرفت و موفقیت در زندگی مستلزم رها سازی گذشته است. باور ها، عادات و افرادی وجود دارند، که دیگران نمی توانند با نسخه جدید تو همراه باشند. خودت را از هر چیزی که باعث عقب نگه داشتنت می شود رها کن و از انرژی های جدیدی که با آنها احاطه می شوی استقبال کن.

عبارات تاکیدی شکرگزاری 

با طبیعت یکی هستم. صدای طبیعت قلب مرا پر می کند و به من آرامش می دهد. با حضور در طبیعت، روح خود را شفا می دهم. قدرت درونم را با نور خورشید شارژ می کنم. با نفس کشیدن در این هوای تازه و آفتابی، احساس شادابی می کنم. امروز با طبیعت انس می گیرم و به آن عشق می ورزم.

معجزه شکرگزاری (۲۹)، ماه خاتونمن می توانم احساس کنم که یک فرصت و یک شروع جدید را به زندگیم جذب می کنم. لایق آن جیزی هستم که خوشبختی را برایم به ارمغان می آورد و باعث می شود تا بیشتر عاشق خودم باشم. معتقدم که جهان هستی به نفعم کار می کند. به زودی هر آنچه که دلم آرزویش را دارد دریافت می کنم. بابت همه چیز بی نهایت شکرگزاری میکنم.

من اهداف و چشم انداز خود از آینده را به واقعیت فعلی خود جذب می کنم. باور صد در صد دارم که زندگی ای که می خواهم داشته باشم ممکن است. کاملا توانایی خود را باور دارم و ایمان دارم که می توانم به جایگاهی که می خواهم برسم. می دانم که اگر بتوانم آن را در ذهنم تصور کنم، می توانم آن را در واقعیت خود خلق کنم. یک خالق قدرتمند هستم.

من شجاع هستم و به سمت رویا هایم حرکت می کنم. رویایی که این روز ها در سر دارم الهی است و همه توانایی های لازم برای رسیدن به آن را دارم. هر آنچه که نیاز دارم درونم است. من با هوش، خلاق و کوشا هستم. از پرداختن به مسائلی که کنترلی روی آن ها ندارم خودداری می کنم و تنها روی آنچه که می توانم انجام دهم، متمرکز می شوم. نور درون پشتیبان من است و بابت همه چیز شکرگزاری میکنم.

معجزه شکرگزاری (۲۹)، ماه خاتونادامه عبارات تاکیدی شکرگزاری

من بابت تجربیات گذشته ام سپاسگزارم، زیرا آنها مرا به فردی که امروز هستم تبدیل کردند. تصمیم می گیرم هر گونه احساس منفی یا پشیمانی از گذشته را رها کنم، زیرا می دانم که آنها دیگر برایم مفید نیستند. بخاطر درس هایی که آموخته ام و فرصت های رشد و تکامل سپاسگزار‌م و شکرگزاری میکنم.

من صبور هستم و به زمان بندی الهی ایمان دارم. می دانم که همه چیز به دلیلی اتفاق می افتد، و باور دارم که جهان هستی برایم برنامه ای دارد. تصمیم می گیرم صبور باشم و به زمان بندی زندگی ام اعتماد کنم. یک زندگی زیبا و رویایی در انتظارم است و بابت همه چیز سپاس گزارم شکرگزاری میکنم.

من در این لحظه انتخاب می کنم که از ترس رها شوم و شجاعت را در آغوش بگیرم. می دانم که ترس بخشی طبیعی از رشد و تغییر است و با شجاعت و قاطعیت با آن روبرو می شوم. می دانم که وقتی از منطقه امن خود خارج می شوم، با فرصت ها و تجربیات جدید پاداش می گیرم.

من از سختی ها نمی ترسم، زیرا می دانم که رشد و تکامل در طرف دیگر منتظر من است. شجاع هستم. توانایی خود را برای عبور از هر چالشی پذیرفته ام. هیچ چیز نمی تواند مرا از حرکت رو به جلو باز دارد، آگاه هستم و از هر چالشی برای قوی تر شدن استفاده می کنم. من خودم را باور دارم و توانایی هایم را می شناسم. نور الهی پشتیبان من است و هرگز شکرگزاری را فراموش نمیکنم.

معجزه شکرگزاری (۲۹)، ماه خاتوندر ادامه شکرگزاری

من درست همان جایی هستم که باید باشم. مانند ستاره ها و سیارات که در مدار صحیح خود قرار دارند، نیز تحت حمایت نور الهی هستم و توسط آن هدایت می شوم زیرا که به این منبع عظیم انرژی متصل هستم. با جهان هستی یکی هستم.

من لبریز از عشق، شادی و شکرگزاری هستم. بخاطر یک روز زیبای جدید و یک شروع جدید سپاسگزارم. بابت ضربان قلبم و هوایی که در ریه هایم دمیده می شود شکرگزارم. اینکه زنده ام و می توانم در این بدن زندگی کنم خرسندم. کسی که هستم و برای هر آنچه که دارم سپاسگزارم.

من می دانم که همیشه و همه جا تحت حمایت و حفاظت الهی قرار دارم. باور دارم که هر آنچه که پیش می آید به نفعم است. مسیری که در آن قرار دارم و به رفاه من می انجامد اعتماد دارم. خوشبخت هستم و هر آنچه که نیاز دارم به زندگی ام سرازیر می شود. هر روز به خواسته هایم نزدیک تر و نزدیک تر می شوم. به زودی زندگی رویا هایم آشکار می شود. حالم عالی است. بابت همه چیز سپاسگزارم.

معجزه شکرگزاری (۲۹)، ماه خاتونمن اهمیت دارم. خودم را دوست دارم. من ارزشمند هستم. یک هدف بزرگ دارم. زیبایی و فراوانی را می تابانم. هدیه ای دارم که به جهان هدیه کنم. سزاوار شاد بودن هستم. زندگی بهتری را برای خود میسازم و خلق می کنم.

همه چیز دقیقاً آنطور که باید و در زمانی که باید برایت اتفاق می افتد. نیازی به استرس و نگرانی نیست حضور داشته باش و تا می توانی لذت ببر. صبور باش و هیچوقت عجله نکن، سرعتت را کم کن و زندگی را از دریچه قدردانی ببین. جاری با‌ش. تو همین حالا هم خوشبختی. همه چیز خوب است.

———————————————————

اگر از این مقاله لذت بردید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

معجزه شکرگزاری (۲۸)

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt