معجزه شکرگزاری (۲۶)

 در داستان پندآموز, داستانک

سلام به ماه خاتونیای عزیز ما امروز اومدیم با یک مقاله شکرگزاری جدید پس برای خواندن عبارت تاکیدی شکرگزاری تا اخر این مقاله همراه ما باشید.

روزی در خواهی یافت، که کل کائنات را می‌توانی در درون خودت بیابی، و آن روز تو یک کیمیاگر خواهی بود و در جهان نخواهی زیست، بلکه جهان در تو خواهد زیست.

عبارات تاکیدی 

آنچه که در جستجویش هستی، در جستجوی توست. ذهنت را آرام کن و مابقی کار را به هوش کائنات واگذار کن.

ترس تنها یک توهم در ذهن توست. ایمان داشته باش تمام کائنات از تو محافظت می‌کنند.

معجزه شکرگزاری (۲۶)، ماه خاتونآغاز های زیبای جدیدی برای شما در پیش است و پایان هایی هم زمان داری پشت سر می‌گذاری. انعطاف پذیری را تمرین کن چرا که در مسیر پیش رو نیاز داری. ایمان داشته باش بهترین ها انتظارتو می‌کشن.من به زودی با فرصتی شگفت انگیز که زندگیم را متحول می‌کند، شگفت زده می‌شوم. لایق دریافت این معجزه هستم. عشق هستم، نور هستم. فراوانی و شکوفایی بدون سختی به واقعیتم سرازیر می‌شود.

جهان هستی از من و اهداف الهیم حمایت می‌کند. بابت همه چیز سپاسگزارممن در هر کاری که انجام می‌دهم محافظت می‌شوم. خداوند در هر مصیبت بر من نظارت دارد. هیچ مانعی وجود ندارد که من برای غلبه بر آن ساخته نشده باشم. زندگی همیشه منصفانه نیست، اما من برای همه مشکلات آماده هستم. از نظر روحی آماده هستم. من از نظر روحی بی‌نهایت هستم. من از نظر بدنی قوی هستم.

این ماه جدید برای من لبريز از وفور مالی، آرامش و پیشرفت سرشار از انرژی های الهی هستش. ایمان دارم مرداد برای من یک ماه متحول کننده هستش.

معجزه شکرگزاری (۲۶)، ماه خاتونمن هر روزه ارتعاش خود را از طریق کلام و افکار مثبتم بالا می برم. در مسیر خود سازی، رشد و پیشرفت قرار دارم. توسط خود برترم به سوی خوشبختی هدایت میشوم. انتخاب می کنم تا با ذهنی آرام به روند زندگی‌ام اعتماد کنم. وجودی الهی هستم، با جهان هستی یکی هستم و میدانم که همه چیز به نفعم در جریان است. بابت تمام آنچه که در زندگی ام دارم سپاسگزارم.

ادامه عبارات تاکیدی 

من از درون به منبع جهان هستی متصل هستم. با شکوه و قدرتمند هستم. وجودم مملو از عشق، مهربانی و زیباییست. سرشار از انرژی مثبت، آرمش و حس خوب هستم. همه چیز در زندگی مهیاست تا اتفاقات بزرگی در زندگیم شکل بگیرند. به توانایی خود در گرفتن بهترین تصمیمات اعتماد دارم. با شور و عشق فروان در مسیر رشد خود حرکت میکنم و باور دارم که بهترین ها در انتظارم است.

میتوانم احساس کنم که نعمتی بزرگ در حال ورود به زندگیم است. جهان هستی در حال پاسخ دادن به دعاها و ارتعاشاتم است. من سزاوار تجربیات مثبت در زندگیم هستم. قلبم لبریز از احساس قدردانی و سپاس است و این باعث می‌شود که بهتر جذب کنم و چیز های بیشتری برای سپاس گزاری داشته باشم. زندگی واقعا زیبا و شگفت انگیز است.

معجزه شکرگزاری (۲۶)، ماه خاتونمیتوانم احساس کنم که نعمتی بزرگ در حال ورود به زندگی من است. جهان هستی در حال پاسخ دادن به دعاها و ارتعاشات من است. من سزاوار تجربیات مثبت در زندگیم هستم. قلب من لبریز از احساس قدردانی و سپاس است و این باعث می‌شود که بهتر جذب کنم و چیز های بیشتری برای سپاس گزاری داشته باشم. زندگی واقعا زیبا و شگفت انگیز است.

من خودم را به صورت ذهنی درخشنده، قوی، موفق، شاد و پر انرژی تجسم میکنم و به تصویر میکشم. خودم را می‌بینیم  که پله های ترقی را یکی پس از دیگری فتح میکنم. از هرگونه تاریکی و سردرگمی عبور میکنم و وارد نور و روشنایی بسیار، مملو از زیبایی می‌شوم. خودم را در حال رشد، پیشرفت و پیروزی در اهدافم می بینم. موفقیتم اجتناب ناپذیر است. بابت همه چیز سپاس گزارم.

در ادامه 

عشق و نور در تمام بدن من جاریست. ذهن، بدن و روحم را دوست دارم. عاشق زندگی ام هستم. عاشق کسی هستم که در حال تبدیل شدن به آن هستم. لایق عشق و احترام و خوشبختی هستم. آرامش، فراوانی و بهترین های شگفت انگیز هستم. خودم را بی هیچ غید و شرطی دوست دارم و قدر خودم را می‌دانم.

شجاع هستم و به سمت رویا هایم حرکت می کنم. رویایی که در سر دارم الهی است و همه توانایی های لازم برای رسیدن به آن را دارم. هر آنچه نیاز دارم درونم است. باهوش، خلاق و کوشا هستم. از پرداختن به مسائلی که کنترلی روی آن ندارم خودداری می کنم و تنها روی آنچه که می توانم انجام دهم، متمرکز می شوم. نور درون پشتیبان من است و من بابت همه چیز سپاس گزارم.

قدرت جهان هستی را باور دارم. جزئی از این جهان هستم و انرژی منبع در حمایتم است، پس در امنیت کامل به سر می‌برم. آگاه هستم و می دانم که کائنات غنی و سرشار از فراوانی است، آنقدر که همه ی موجودات را غرق در امکانات کند. باور دارم که در هر لحظه نیاز هایم برطرف می شوند. سلامتی کامل حق من است و با خیر خواهی و انسانیت هر روز پاک تر و سالم تر می شوم.

تکرار کنید

من آزاد هستم. از همه ی قید و بند های موروثی آزاد هستم. از نفس آزاد هستم. آگاهی الهی را در خود یافته ام. می دانم که چیزی بسیار فرا تر از یک بدن هستم. همیشه انرژی بوده ام، انرژی هستم و انرژی باقی می مانم. کامل هستم. کامل بودن درک یگانگی است. درک کرده ام که با همه ی جهان یکی هستم. ناظری خاموش هستم. آزادی یک بینش است. بسیار خوشبختم که اینچنین بینا هستم.

من مسئول زندگی خودم هستم. مسئولیت صفر تا صد زندگیم را بر عهده می گیرم و این باعث می شود که روی توانمدی های خودم متمرکز باشم و انسان ها را همانطور که هستند بپذیرم. هیچکس جز خود من، مسئول زندگیم نیست. خالق واقعیت خودم هستم. جهان بیرون، انعکاسی از درونم است. من روی رشد، ارتقا و تکامل خود تمرکز می کنم و جهان هستی مرا با معجزات شگفت زده می کند.

———————————————-

اگر از این مقاله لذت بردید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

معجزه شکرگزاری (۲۵)

Maahkhatoon97

 

 

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt