معجزه شکرگزاری (۲۵)

 در داستان پندآموز, داستانک

سلام به ماه خاتونیای عزیز ما امروز اومدیم با یک مقاله شکرگزاری جدید پس برای خواندن عبارت تاکیدی شکرگزاری تا اخر این مقاله همراه ما باشید.

زندگی به معنای واقعی کلمه کوتاه است. امروز اینجا هستید و فردا ممکن است که دیگر نباشید. پس سپاسگزار باشید، افتاده باشید، قدردان باشید، مهربان باشید و تا جای ممکن به یکدیگر محبت کنید.

تغییر انرژی خودتان

بدن ما از اعضا تشکیل شده است، اعضا از سلول‌ها، سلول‌ها از مولکول‌ها، مولکول‌ها از اتم‌ها، اتم‌ها از پروتون‌ها، الکترون‌ها و نوترون‌ها تشکیل شده‌اند… پس ما انرژی هستیم! انرژی نمی‌تواند بیمار شود یا بمیرد، فقط تغییر شکل می‌دهد. انرژی مثبت یا منفی نیست، فقط هست. افکار و باورهای ما تجربیات ما را تعیین می‌کنند. ما انرژی هوشمند در قالب انسان هستیم که تجربه انسانی دارد. همه چیز اطرافمان انرژی با فرکانس‌ها و چگالی‌های مختلف است. ما می‌توانیم با تغییر فرکانس و قلب مغناطیسی خود (قانون جذب) هر چیزی که در همان فرکانس ما می‌لرزد را جذب کنیم.

ما در محیط دشمنانه‌ای قرار نداریم؛ باورها و احساسات ما باعث می‌شوند که در فرکانس‌های پایینی مثل ترس، حسادت یا کمبود لرزانده شویم. با تغییر فرکانس به سوی عشق، تحمل و فراوانی، می‌توانیم تجربه شخصی و جمعی خود را کاملاً تغییر دهیم. اگر می‌خواهید دنیا را تغییر دهید، انرژی خود را تغییر دهید و همه چیز را دوست بدارید؛ زیرا همه چیز بخشی از تجربه زندگی شماست.

عبارات تاکیدی

من از نظر ذهنی خودم را درخشان، قوی، موفق، شاد، و پر از زندگی تصور می‌کنم. می‌بینم که به سمت بالا حرکت می‌کنم. تاریکی و سردرگمی را پشت سر می‌گذارم تا وارد روشنایی و زیبایی فزاینده شوم. من خودم را در حال پیشرفت، رشد و برنده شدن در هر کاری تجسم می‌کنم.

نسخه جدیدی از من در شرف متولد شدن است. من می‌توانم آن را احساس کنم. همه چیز در حال تغییر و به نفع من در جریان است.

معجزه شکرگزاری (۲۵)، ماه خاتونمبادا فراموش کنی، روزگاری از کائنات چیز هایی را میخواستی که امروز در اختیار داری. اکنون زمان دریافتی دوباره است، ارتعاشات اخیر هاله‌ی مغناطیسی تو باعث جذب منابع جدیدی از ثروت و برکت شده است. در فرکانس سپاسگزاری ثابت بمان و این پیام را تایید کن.

من منبع عشق خالص هستم. به راحتی فراوانی را می‌یابم و جذب می‌کنم. فانوس دریایی هستم و ذاتا بی‌نهایت هستم. محبت و احترام را ساطع می‌کنم.  خودم را تایید می‌کنم. امروز روزی است که هرگز ندیده‌ام و روزی هست که دیگر هرگز نخواهم دید. انتخاب می‌کنم که روز را غنیمت بشمارم و از هر لحظه زندگیم بهترین استفاده را ببرم.

با خود تکرار کنید

اکنون زمان درخشش من است. نخواهم دید که زندگی از کنارم می‌گذرد. من زیبایی را در زمان‌بندی خود می‌بینم. همه چیز همانطور که باید تنظیم شده است. با شجاعت وارد تجربیات جدید می‌شوم.  برای شاهکار های خارق‌العاده ساخته شده‌ام.

در هر کاری که انجام می‌دهم محافظت می‌شوم. خداوند در هر مصیبت بر من نظارت دارد. هیچ مانعی وجود ندارد که من برای غلبه بر آن ساخته نشده باشم. زندگی همیشه منصفانه نیست، اما بنده برای همه مشکلات آماده هستم. اًز لحاظ روحی آماده هستم. از نظر روحی بی‌نهایت هستم. اَز لَحاظ بدنی قوی هستم.

برای اینکه بهتر جذب کنی باید خودت بهتر شوی. تو نمیتوانی مانند گذشته زندگی کنی و انتظار تغییر را داشته باشی. نباید کسی یا چیزی را سرزنش کنی. وقت آن است که مسئولیت واقعیت خود را تماما به عهده بگیری تغییر ذهنیت خودت را آغاز کن. ارتقا دادن و تغيير دادن عادات خود را آغاز کن مثبت اندیشی را آغاز کن از این لحظه همه چیز جور دیگری خواهد بود.

معجزه شکرگزاری (۲۵)، ماه خاتونزندگی یک پارادوکس است. برای التیام باید صدمه ببینی، برای دوست داشتن باید شکسته شوی و برای آرامش باید با هرج و مرج رو به رو شوی. هرگز از هیچ تجربه‌ای در زندگی خود پشیمان نشوید، زیرا همیشه قرار است تعادل را برای شما به ارمغان بیاورد.نور همیشه دنبال می‌شود.

در ادامه ….

از هر طریقی آگاهی های جدیدی به تو اضافه میشه، با هوشیاری کامل آنها را در آغوش بگیر و طی مسیر استفاده کن.راهی پیدا خواهی کرد…همیشه این کار را کرده‌ای. اگر شک داریفقط به یاد آور که چقدر آموخته‌ای.

از چه چیز هایی عبور کرده‌ای و چقدر رشد کرده‌ای تا به جایی که اکنون هستیبرسی. ادامه بده، تو عالی هستی

آنچه اتفاق افتاده، دیگر افتاده و گذشته. ذهن خود را از آن آزاد کن. رهایش کن. نعمت های بزرگتری در پیش‌و روی توست.

معجزه شکرگزاری (۲۵)، ماه خاتون به جای مقاومت در برابر تغییراتی که خدا برایت رقم زده است، تسلیم شو.بگذار زندگی با تو جریان یابد، نه بی تو.نگران این نباش که زندگی‌ات زیر و رو شود.از کجا معلوم زیر زندگی‌ات بهتر از رویش نباشد.

به زودی آنچه را که نیاز داری شکل غیر منتظره‌ای دریافت خواهی کرد. و فکر نکن که چگونه اتفاق خواهد افتاد. فقط باور داشته باش که قرار است اتفاق بیفتد و رهایش کن.

———————————————————

اگر از این مقاله لذت بردید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

معجزه شکرگزاری(۲۴)

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt