معجزه شکرگزاری (۲۴)

 در داستان پندآموز, داستانک

سلام به ماه خاتونیای عزیز ما امروز اومدیم با یک مقاله شکرگزاری جدید پس برای خواندن عبارت تاکیدی شکرگزاری تا اخر این مقاله همراه ما باشید.

تو این پیام را اتفاقی نمیبینی. دوره‌ی صبر پایان یافته و تو اکنون برای دریافت آماده‌ای. بزودی متوجه خواهی شد که تاخیر در برنامه‌هایت، حفاظت الهی از تو بوده. عشق الهی نامحدود است و تو باید عشق به خود را بی‌نهایت کنی. تو راهنمایی می‌شوی و با فراوانی پاداش خواهی گرفت.

هیچکس در این جهان به اندازه‌ی خودت نمی‌تواند زندگیت را متحول کند و هیچکس هم به اندازه‌ی خودت نمی‌تواند زندگیت را نابود کند.

عبارات تاکیدی

من منبع عشق خالص هستم. به راحتی فراوانی را می‌یابم و جذب می‌کنم. فانوس دریایی هستم، ذاتا بی‌نهایت هستم. محبت و احترام را ساطع می‌کنم. خودم را تایید می‌کنیم. امروز روزی است که دیگر نخواهم دید. انتخاب می‌کنم که روز را غنیمت بشمارم و از هر لحظه‌ زندگیم بهترین استفاده رو ببرم.

من موجودی پر جنب و جوش و پر انرژی، سرشار از نشاط و اشتیاق هستم. برای سلامتی و تندرستی ‌ام  سپاسگزارم و مصمم هستم که هر روز خود را به بهترین شکلی که می توانم زندگی کنم. قلبم به روی تجربیات و فرصت های جدید باز است و برای تمام آنچه که در راه است، احساس شوق می کنم.

معجزه شکرگزاری (۲۴)، ماه خاتونتمام انرژی های قدرتمند جهان، انرژی اقیانوس ها جنگل ها کوه ها آسمان و سیارات درونم نهفته است و هر لحظه با جهان هستی در ارتباط هستم.

تمام اشتباهات گذشته من مشخص نمی‌کند که من چه کسی می‌شوم. تلاش مداومی می‌کنم تا همیشه نسخه بهتری از خودم باشم. هدایت الهی هستم. هر قدم به عقب فرصتی برای تأمل و گسترش است. همه اشتباهات درسی برای رشد هستند. در حال رشد آگاهانه هستم.

با خود تکرار کنید

امروز تصمیم می‌گیرم قدرتم را در سطح ذهنی، فیزیکی و عاطفی پس بگیرم. همه چیز هایی که توجه و نیروی زندگیم را به آن معطوف می‌کنم، هدفمند و متعالی خواهند بود. بهتر شدن را انتخاب می‌کنم. تکامل را انتخاب می‌کنم. رها کردن را انتخاب می‌کنم. روز جدیدی برای بازسازی خودم است.

در فرکانس ۹۶۳ هرتز، فركانس عشق مطلق قرار دارم، و می‌دانم که این اتفاقی نیست من هدایت شده ام تا در عشق، آرامش و فراوانی زندگی کنم. 

من چیزی را تعقیب نمیکنم و هرچه که میخوام را به راحتی جذب میکنم. از اجبار هر چیزی از جمله دوستی، روابط، یا فرصت‌ها امتناع می‌ورزم، زیرا می‌دانم چیزی که برای من باشد به موقع مرا پیدا خواهد کرد. همه چیز طبق نظم الهی پیش می‌رود و بنده دقیقا همانجایی هستم که باید باشم.

برای اینکه بهتر جذب کنی باید خودت بهتر شوی. تو نمیتوانی مانند گذشته زندگی کنی و انتظار تغییر را داشته باشی. نباید کسی یا چیزی را سرزنش کنی. وقت آن است که مسئولیت واقعیت خود را تماما به عهده بگیری تغییر ذهنیت خودت را آغاز کن. ارتقا دادن و تغيير دادن عادات خود را آغاز کن مثبت اندیشی را آغاز کن از این لحظه همه چیز جور دیگری خواهد بود.

به انرژی خودم احترام می‌گذارم و برای محافظت از آن مرز های سالمی تعیین می‌کنم. کنترل زندگی خودم را در دست دارم و انتخاب می‌کنم اطرافم را با افراد مثبت و حامی احاطه کنم. از نه گفتن و از دفاع از خودم نمی‌ترسم. وقت و انرژی من ارزشمند است. به روند الهی خود اعتماد دارم.

در ادامه

من در حال مشاهده کردن افکارم هستم و هر لحظه یاد می‌گیرم که چطور فکر کنم، چطور تصمیم بگیرم و عمل کنم. زندگی خوابی بیش نیست و من در حال مشاهده کردن این خواب رویایی هستم.

معجزه شکرگزاری (۲۴)، ماه خاتونمن توانایی عبور از هر شرایطی را دارم. من موجودی چند بعدی و الهی هستم و محدود به این کالبد نیستم. انرژی من نامحدود است و تا هر کجا که بخواهم میرود. من با شجاعت به سمت هدفی که دارم حرکت میکنم و با ایمان و باور به خودم و خدای درونم آن را به دست 

می‌آورم. من تلاش خود را میکنم و نتیجه را به هوش کیهانی می سپارم . من جسور، پرتوان و با انگیزه هستم. همه چیز برای من به بهترین شکل در حال انجام است و من بینهایت سپاسگزارم.

من مقدس هستم. روح من مقدس است. کالبد من مقدس است. من بی‌نهایت هستم. انرژی من محدودیتی ندارد. من ذهنی قدرتمند و روحی الهی هستم. انرژی من قدرت های بی‌شماری دارد که در ذهن هیچکس نمی‌گنجد. خودم و توانایی‌هایم را باور کرده‌ام. حس خوبی به خودم و همه اتفاق های پیش رویم دارم. قدرت عبور از هر شرایطی را دارم. هر روز که می‌گذرد یک گام به زندگی ایده‌آلم نزدیک تر می‌شوم و بسیار خوشحالم. من تنها نیستم. هر لحظه توسط کائنات حمایت می‌شوم.

در ادامه…

من ثابت ترین چیز در زندگی خودم هستم. با خودم دوست هستم. بزرگترین سرمایه خودم هستم و به بهترین نحو از خودم مراقبت می‌کنم. خود واقعی‌ام هستم و همین گونه که هستم خودم را می‌پذیرم. به زودی نوبت من می‌شود تا موفقیت های خود را جشن بگیرم و خبر های خوب خود را با دیگران به اشتراک بگذارم. از روند زندگی خود در مسیر خلق رویا‌هایم لذت می‌برم و با حس خوب به استقبال عظمت رندگی‌ام می‌روم. خودم را عاشقانه دوست دارم و یاری می‌دهم.

تیر ماه برای من سرشار از برکت، معجزات، آگاهی، عشق، آرامش، ثروت و فراوانی است. در این ماه جدید موفقیت ها و پیشرفت های چشمگیری خواهم داشت. این ماه برای من پر از موفقیت ها و فراوانی های مالی خواهد بود. اراده الهی در این ماه برای گرفتن بهترین تصمیمات در من جاریست. با اهداف حقیقی خود همسو هستم و در یهترین وضعیت برای دریافت خواسته هایم قرار دارم. سرشار از سپاسگزاری و احساسات خوب به استقبال این ماه شگفت انگیز می‌روم و می‌دانم که معجزات غافل‌گیرم می‌کند.

 هر روزه ارتعاش خود را از طریق کلام و افکار مثبتم بالا می برم. در مسیر خود سازی، رشد و پیشرفت قرار دارم. بنده توسط خود برترم به سوی خوشبختی هدایت میشوم. انتخاب می کنم تا با ذهنی آرام به روند زندگی‌ام اعتماد کنم. وجودی الهی هستم، با جهان هستی یکی هستم و میدانم که همه چیز به نفع من در جریان است. بابت تمام آنچه که در زندگی ام دارم سپاسگزارم.

————————————-

اگر از این مقاله لذت بردید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

معجزه شکرگزاری (۲۳)

Maahkhatoon97 

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt