معجزه شکرگزاری (۲۳)

 در داستان پندآموز, داستانک

سلام به ماه خاتونیای عزیز ما امروز اومدیم با یک مقاله شکرگزاری جدید پس برای خواندن عبارت تاکیدی شکرگزاری تا اخر این مقاله همراه ما باشید.

قلبت را آرام کن،بنشین و با روح درونت خلوت کن.نگاه کن به نعمت هایت ،نگاه کن به اطرافت، به خوشبختی هایت به کسانی که می‌دانی دوستت دارند، به وجود آدم هایی که برایت اهمیت دارند و از همه مهم تر به حضور خدای درونت که هرگز تنهایت نخواهد گذاشت. گاهی یک جای دنج انتخاب کن، گاهی یک جای شلوغ آرامش در حضور خدا را در هر دو پیدا کن.هم در کنار شلوغی آدم ها، هم در کنج خلوت تنهایی دل مشغولی ها را گاهی ساده تر حس کن. باران را بی چتر بشناس، خوشحالی را فریاد بزن و بدان که خدا همیشه با توست.

عبارات تاکیدی 

باقی سال برای من مملو از پیشرفت های جدید، تجدید حیات و تولد های دوباره خواهد بود. انرژی تازه‌ای به زندگی من وارد می‌شود و دائما در اعجابم که کائنات چگونه هر بار فراتر از آنچه که در جستجویش هستم را به زندگیم جاری می‌کند. از نظر مالی پایدار هستم. پول به راحتی به سمت من سرازیر می‌شود.‌ در آرامشم. ذهنم آرام است. با سلامتی همسو هستم. بدن من خوب است. هوشیار و متمرکزم. پای روح من محکم در رسالتم کاشته شده است. قلبم باز و ذهنم آماده است. به آنچه پیش و روی من است با اعجاب می‌نگرم.

معجزه شکرگزاری (۲۳)، ماه خاتون تا پایان سال داستان متفاوتی را تعریف خواهم کرد. داستانی از شفا، موفقیت، سلامتی، فراوانی، سعادت، عشق، شادی، آرامش و خوشبختی بزرگ. من قوی تر، آگاه تر و سرشار از زندگی خواهم بود در حالی که خبر های خوب خود را به اشتراک می‌گذارم. تمامی رویا هایم آشکار خواهد شد.

در ادامه……

کائنات به زودی افرادی را سر راهم قرار می‌دهد که من را بالا تر ببرند_ و با این پیام از من دعوت می‌کنند که قدرت ارتباط با افراد هم فرکانس و همسو با خود برترم را در آغوش بگیرم. انتخاب می کنم که اطراف خود را با کسانی احاطه کنم که من را حمایت می کنند، به چالش می‌کشند، جشن می‌گیرند، الهام می‌بخشند و باعث می‌شوند تا به بهترین نسخه خودم تبدیل شوم. وقتی این کار را انجام می‌دهم روابطی ایجاد می‌کنم که هم به همان اندازه حمايت گر و هم برای هر دو طرف پر پاداش هستند. چرا که من لایق بهترین ها هستم.

امروز، از من دعوت می‌شود که اندکی مکث کنم، کمی وقت بگذارم و در مورد اینکه از دو سال پیش تا به امروز چقدر پیش رفته‌ام فکر کنم. چقدر رشد کرده‌ام. من بر تمامی چالش هایی که فکر می‌کردم می‌توانند من را متوقف کنند غلبه کردم، من قوی تر شده‌ام و درس های ارزشمندی آموخته‌ام. پیشرفت خود را گرامی می دارم، آن را جشن میگیرم و با اطمینان کامل به جلو حرکت میکنم.

با خود تکرار کنید

من دیگه در مورد هیچ چیز استرس ندارم چون اینو میدونم که برای هر شرایطی ٣ راه حل وجود داره، یا باید رهاش کنم، یا باید تغییرش بدم و یا بپذیرمش. هر تصمیم دیگه‌ای هم دیوانگیه! در هر صورت مهم نیست که چی باشه، آخرش همه چیز برام روبراه میشه، همونجوری که قبلا هم برام روبراه شده. تا زمانی که تو هر لحظه‌ای که به من داده میشه خوشبختی و آرامش خودمو پیدا کنم و تسلیم مسائلی باشم که نمی‌تونم تغییرشون بدم و بپذیرمشون، میدونم که همه چیز درست میشه. میدونم که همه چیز خوبه. میدونم که حال من خوبه.

هر روزه ارتعاش خود را از طریق کلام و افکار مثبتم بالا می برم. در مسیر خود سازی، رشد و پیشرفت قرار دارم. توسط خود برترم به سوی خوشبختی هدایت میشوم. انتخاب می کنم تا با ذهنی آرام به روند زندگی‌ام اعتماد کنم. موجودی الهی هستم، با جهان هستی یکی هستم و میدانم که همه چیز به نفع من در جریان است. بابت تمام آنچه که در زندگی ام دارم سپاسگزارم.

معجزه شکرگزاری (۲۳)تا قبل از پایان فصل بهار، موفقیتی بزرگ را در زندگی ام تجربه خواهم کرد. باور دارم که معجزات بسیاری برایم در راه است. همه موانع از بین رفته اند و پیشرفت چشمگیری را در اهداف خود خواهم دید. می توانم طعم شیرین موفقیت را از همین حالا احساس کنم. با نور و انرژی‌های مثبت احاطه شده ام و خوشبختی ام را جشن می گیرم. یک زندگی زیبا در انتظارم است و  بابت آن بینهایت سپاسگزارم.

 در ادامه……

انتخاب می‌کنم هر گونه انرژی منفی را که اخیراً من را آزمایش کرده است رها کنم. به طور کلی وقت یا انرژی برای تمرکز روی چیز هایی که من را پایین می‌آورند ندارم. باور های محدود کننده را و هر چیز دیگری که دیگر در خدمت خود برترم نیست رها می‌کنم.

برای خودم آنقدر احترام قائل هستم که در مکان ها یا با افرادی که مناسب و به نفع من نیستند نباشم. آگاهانه و عاشقانه هر انرژی که دیگر به من خدمت نمی‌کند را رها می‌کنم. از کسانی که با انرژیم همسو هستند سپاسگزارم.

امروز تمام سعی خودم را می‌کنم که از تمام انرژی هایم محافظت کنم و آنها را در بهترین موقعیت خرج کنم، چرا که انرژی های من می‌تواند من را به هر سمتی سوق دهد.

من امروز هم فرصت دارم تا دوباره خودم رو پیدا کنم و به نیکی از لحظاتم استفاده کنم، هر لحظه را با تمام وجودت احساس کن و از آن استفاده کن. با عشق به خودت برگرد.

اکنون زمان درخشش من است. نخواهم دید که زندگی از کنارم می‌گذرد. من زیبایی را در زمانبندی خود می‌بینم. همه چیز همانطور که باید تنظیم شده است. من با شجاعت وارد تجربیات جدید می‌شوم. من برای شاهکار های خارق‌العاده ساخته شده‌ام.

به زودی با فرصتی شگفت انگیز که زندگیم را متحول می‌کند، شگفت زده می‌شوم. لایق دریافت این معجزه هستم. عشق هستم، نور هستم. فراوانی و شکوفایی بدون سختی به واقعیت من سرازیر می‌شود. جهان هستی از من و اهداف الهی من حمایت می‌کند. بابت همه چیز سپاسگزارم.

——————————————————

اگر از این مقاله لذت بردید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

معجزه شکرگزاری (۲۲)

Maahkhatoon97

 

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt