سالاد کلم توسکانی

 در آشپزی, خانه داری

این سالاد کلم توسکانی ساده و پر جنب و جوش ماه خاتون  می تواند مورد علاقه شما باشد!

در سالاد توسکانی لیموی آبدار، پارمزان نمکی و کمی سیر روی برگ های لطیف را می پوشانند تا لقمه ای با طراوت و عطر و طعم داشته باشند.

آیا برای بهترین راه برای خوردن سالاد کلم توسکانی آماده هستید؟

این دستور تهیه سالاد کلم توسکانی ساده این قدرت را دارد که قلب ها و ذهن ها را در همه جا متحول کند.

بعد از یک لقمه، شما موافقت خواهید کرد که آن برگ های سبز خفته شده در یک سس پارمزان لیمویی و سیر فقط یک چیز می تواند باشد: فوق العاده خوشمزه!

بهترین کلم برای این سالاد: کلم پیچ توسکانی

چند نوع کلم پیچ وجود دارد که می توانید در فروشگاه مواد غذایی پیدا کنید. اکثر خواربارفروشی‌های رایج، هم کلم پیچ توسکانی و هم کلم پیچ فرفری را که در دسته‌های بزرگ در بخش محصولات یافت می‌شوند، حمل می‌کنند. بهترین نوع برای دستور تهیه سالاد کلم، کلم پیچ توسکانی است.طعم ملایم تر و شیرین تری دارد و برای سالادی که در آن کلم پیچ را خام می خورید مناسب تر است.

کلم پیچ توسکانی دارای برگ های صاف و سبز تیره است. گاهی اوقات به آن Lacinato یا کلم دایناسور نیز می گویند، زیرا الگوی روی برگ ها مانند پوست دایناسور پوسته پوسته به نظر می رسد. طعم کلم پیچ توسکانی ملایم تر و شیرین تر از کلم پیچ است.
کلم پیچ به رنگ سبز روشن تر و بسیار مجعد است! طعم خام آن کمی تلخ تر و تندتر است، اما به دلیل قوت طعم های موجود در سس همچنان می تواند در این سالاد کار کند.

سالاد توسکانی ،ماه خاتون

طرز تهیه سالاد کلم توسکانی

کلم پیچ خام می تواند طعم بسیار تلخی داشته باشد. اما یک وینگرت به سبک ایتالیایی از لیمو، پنیر پارمزان و سیر و کلم پیچ را اضافه کنید تا به زیبایی با طعم های دیگر ترکیب شود.

کلم توسکانی را آماده کنید: کلم را جدا کرده و خرد کنید.

سس پارمزان سیر را درست کنید: با استفاده از تیغه چاقو شروع کنید تا سیر را به صورت خمیر درآورید. سیر را ریز خرد کنید، سپس نمک اضافه کنید و تیغه آن را به صورت جلو و عقب روی سیر بمالید تا به شکل خمیر درآید.

خمیر سیر را با لیمو، روغن زیتون، پنیر پارمزان و فلفل قرمز مخلوط کنید.

سس را اضافه کنید و پوست لیمو را روی آن قرار دهید. اگر دوست دارید کروتون  یا آرد سوخاری ترد اضافه کنید.

خواص کلم توسکانی

چرا این دستور سالاد کلم پیچ توسکانی را بخوریم؟ سبزیجات برگدار مانند کلم پیچ از سالم ترین غذاهایی هستند که می توانید بخورید. خوردن کلم پیچ بیشتر راهی عالی برای افزایش کل محتوای مواد مغذی رژیم غذایی شماست! بنابراین درست کردن این سالاد در همه جا منطقی است.

کلم پیچ سرشار از مواد مغذی، آنتی اکسیدان ها و فیبر است. مملو از بتاکاروتن و ویتامین K است و حاوی ۱۰ درصد ویتامین C روزانه شماست.
۱ فنجان کلم پیچ خام ۳۳ کالری، ۶ گرم کربوهیدرات و ۳ گرم پروتئین دارد. به دلیل محتوای کالری کم، کلم پیچ یکی از مواد مغذی ترین مواد غذایی روی زمین است. همچنین دارای محتوای پروتئین نسبتاً بالایی برای یک سبزی سبز است.

روش های سرو  سالاد کلم پیچ توسکانی

این سالاد کلم پیچ کلاسیک است و سالاد سبز مناسبی است که می توان با آن برای انواع دستور العمل های شام جفت کرد. این به ویژه با دستور العمل های ایتالیایی خوب است، اما واقعاً با هر چیزی جفت می شود!

در پاییز، زمستان، بهار یا هر زمانی کار می کند.

در اینجا چند دستور غذایی برای شام وجود دارد که آن را با آنها جفت می کنیم:
پیتزا:  مانند گ پیتزا مارگریتا

سوپ هایی مانند: سوپ لوبیا کلاسیک، سوپ نخود، سوپ عدس آسان، سوپ عدس قرمز، یا سوپ لوبیا سفید دگ

ماکارونی: مانند لازانیا گیاهی، پاستا بوراتا یا ترافل مک و پنیر

غذاهای اصلی گیاهی: مانند پارمزان بادمجان یا رولاتینی بادمجان

غذاهای دریایی: مانند میگو ،  شده، ماهی پخته آسان، یا ماهی قزل آلا با پوسته اسپند

_______

منبع: acouplecooks

ترجمه: مرسده رنجبر

_________

سالاد توت فرنگی

maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt