سالاد ایتالیایی کلاسیک!

 در آشپزی, خانه داری

این سالاد ایتالیایی ماه خاتون غذای جانبی شماست! دارای سبزیجات ترد، کروتون های ترد، فلفل دلمه ای تند و یک سس خانگی تند است.

(کروتون: یک تکه نان دوباره پخته شده‌است که اغلب مکعبی و چاشنی شده‌است. کروتون برای افزودن بافت و طعم به سالاد ها ، همراه با سوپ و خورش ، یا به عنوان یک میان وعده می‌شود)

در اینجا یک سالاد ایتالیایی عالی وجود دارد . این سالاد پر از طعم ها و بافت های مناسب است: کاهوی ترد، کروتون، سیر ترد و فلفل زینتی. پوشیده از وینگرت گیاهی  است و پارمزان تراشیده شده مهر و موم معامله است.

 برای تهیه بهترین سالاد کلاسیک ایتالیایی  به این موارد نیاز دارید:

سبزی ترد: از سبزی های متضاد برای تنوع استفاده کنید: ما کاهوی کره ای ترد و سبز روشن را دوست داریم.

گوجه فرنگی و پیاز قرمز: سبزیجات رنگ و ترد می کنند.

زیتون و فلفل : این همان چیزی است که حال و هوای کلاسیک «سالاد ایتالیایی» را به ارمغان می‌آورد: طعم‌های تند، شور، و تند. از قلم نیندازید!

براده های پارمزان (اختیاری): برش های ضخیم پارمزان یک طعم خوش را ایجاد می کند. به راحتی می توان آنها را برای سالاد وگان حذف کرد.

پانسمان ایتالیایی: پانسمان پانچ می آورد که فقط پانسمان خانگی می تواند.

کروتون سیر: ترد و کاملاً ارزش وقت گذاشتن را دارد!

دستورالعمل سالاد ایتالیایی:

کروتون های خانگی را درست کنید .
پانسمان ایتالیایی درست کنید.
روما و کاهو را خرد کنید. پیاز قرمز را نازک برش دهید. گوجه فرنگی ها را از وسط نصف کنید.
سبزی ها را در کاسه ها بریزید، سپس سبزیجات، زیتون، فلفل دلمه ای، رنده پارمزان و کروتون را روی آن قرار دهید، سپس با سس بپاشید. یا، می توانید همه آنها را با هم در یک کاسه سرو بزرگ قرار دهید و با سس مخلوط کنید. (اگر از قبل درست کرده اید، اجزا را جداگانه در یخچال بگذارید و کروتون ها را در دمای اتاق نگه دارید. قبل از سرو سس را به دمای اتاق برسانید.)

ترفندهایی برای سس سالاد ایتالیایی

چند ترفند برای سس سالاد ایتالیایی! این پانسمان یکی از موارد مورد علاقه ما است و به سرعت جمع می شود. تنها چیزی که باید بدانید این است که چگونه امولسیون کامل را بدست آورید. امولسیون زمانی است که روغن زیتون و سرکه در یک مایع خامه‌ای ترکیب می‌شوند و در قسمت‌های جداگانه‌شان جدا می‌شوند. در اینجا چیزی است که باید به خاطر بسپارید
از یک کاسه با اندازه متوسط ​​استفاده کنید. در یک کاسه خیلی کوچک هم بزنید، و نمی توانید حرکت هم زدن را به اندازه ای بزرگ کنید که امولسیون به دست آید.
روغن را هر بار در ۱ قاشق غذاخوری بریزید. روغن را به تدریج در آن بریزید و قبل از اضافه کردن روغن به شدت هم بزنید. این باعث می شود که کاملا ترکیب شود.

چرا کروتون خانگی درست کنیم؟

همه برای کروتون های خانگی وقت ندارند. اما آنها فقط چند دقیقه به موقع دست می زنند و این سالاد ایتالیایی را به سطح بالاتری می برند! این یک راه عالی برای استفاده از نانی است که در حال بیات شدن است. تنها چیزی که نیاز دارید ۱۵ دقیقه برای پخت (و زمان گرم کردن فر) است. طعم سیر و ترد عظیم کاملاً ارزش وقت گذاشتن را دارد. دلیل دیگری برای ساختن خانگی؟ آنها هیچ ماده نگهدارنده ای ندارند و در نمک زیاده روی نمی کنند.
همچنین می توانید کروتون ها را از قبل درست کنید. فقط آنها را تا زمان سرو در ظرف در بسته و در دمای اتاق نگهداری کنید. آنها حدود ۱ هفته ماندگاری دارند، اما زمانی که تازه هستند بهترین هستند. شما می توانید کاملاً از سالاد بدون گلوتن صرف نظر کنید و هنوز هم طعم عالی دارد.

روش های سرو سالاد ایتالیایی

این سالاد ایتالیایی با غذاهای مدیترانه ای یا به سبک ایتالیایی مانند پیتزا و پاستا عالی است. حتی می توانید آن را به یک غذای اصلی تبدیل کنید!

میتوانید به سالاد ایتالیایی، تخم مرغ آب پز سفت، لوبیا سفید، ماهی تن یا مرغ خرد شده را اضافه کنید.

سالاد ایتالیایی را با پیتزای مارگریتا، پیتزای پرفکت تابه ای، پیتزای بادمجان، پیتزای نان تخت، یا پیتزای پنیر خانگی امتحان کنید.

با لازانیا سرو کنید. لازانیا وگان مورد علاقه ما یا لازانیا کلم تند را امتحان کنید.

سالاد را با پاستا سرو کنید. با ماکارونی بو داده گل کلم، پاستا پریماورا یا پاستا بادمجان بوداده عالی است.

میتوانید با سوپ هم سرو کنید. این پاستا ای سیسی (سوپ نخود ایتالیایی) یا سوپ تورتلینی گیاهی را امتحان کنید.

جدیدترین ها

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt
سالاد وینگرت روسی