بی بی کرم چیست؟

 در پوست و زیبایی, سلامتی

استفاده روزانه از محصولات آرایشی و بهداشتی مختلف، گاهی اوقات می‌تواند یک چالش بزرگ برای ما باشد و ایجاد دردسر نماید.

اگر به دنبال راهی برای رهایی از این چالش و کم کردن تعداد محصولات مراقبتی و زیبایی در برنامه آرایش روزانه ‌خود هستید، پیشنهاد ما استفاده از بهترین بی بی کرم بر اساس نوع پوست است.

بی بی کرم

این محصول مراقبتی و آرایشی چند منظوره می‌تواند به جای پنج یا حتی شش کرمی که روزانه استفاده می‌کنید، به کار برده شود که شامل مرطوب‌کننده،‌ پرایمر،‌ کرم ضد آفتاب صورت،‌ کانسیلر و کرم پودر است. معمولا در ترکیبات بی بی کرم آنتی اکسیدان و SPF وجود دارد که از پوست در برابر اشعه های مضر آفتاب و رادیکال های آزاد حفاظت می‌کنند.

بسته به نوع برند بی بی کرم، این محصولات می‌توانند حاوی ویتامین های مغذی یا مواد دیگری باشد که پوست را تغذیه می‌کنند و به شادابی و طراوت آنها کمک می کنند.

طرز استفاده از بی بی کرم

قطعاً هیچ چیز نمی‌تواند جای کرم پودر را بگیرد،

اما بعضی در بعضی اوقات و مکان‌ها شما با پوشش سنگین کرم پودر احساس راحتی نمی‌کنید، و ترجیح می‌دهید یک پوشش سبک‌تر روی پوست خود داشته باشید، و این دقیقاً همان کاری است که بی بی کرم ها انجام می‌دهند، ایجاد یک پوشش سبک، نرم و ملایم.

یکی از نکات جالب در مورد کرم بی بی این است که علاوه بر ایجاد پوشش مناسب برای پوست ، باعث بهبود ظاهر پوست نیز می شود! کرم های BB معمولاً حاوی آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین C ، A و E هستند و بنابراین تأثیر بسیار خوبی در بهبود خاصیت ارتجاعی و درخشندگی پوست دارند. علاوه بر این ، برخی از این کرم ها حاوی اسید هیالورونیک نیز هستند و پوست را بسیار مرطوب می کنند.

بی بی کرم

چرا باید از بی بی کرم استفاده کنیم؟

اکثر افراد دارای لک و تیرگی ها و عوارض پوستی گوناگون هستند. که تمایل به از بین بردن آنها دارند. با بی بی کرم که کار اصلی آن محو کردن این گونه از عوارض پوستی است و همچنین تاثیرات دیگری مانند تقویت کنندگی ، مرطوب نگه داشتن و آب رسانی به پوست و مهمتر از همه جلوگیری از تاثیر منفی امواج مضر نور خورشید بر روی پوست دارد به راحتی میتوان پوست را زیبا و جوان کرده و در هر محلی که میخواهید حضور پیدا کنید.

بعضی از بی بی کرم ها بافت ضخیمی دارند و برای پوشش دهی بهتر ساخته شده اند.، اما اگر پوست چرب و یا مختلط دارید،بهتر است از بی بی کرم هایی که سبک تر هستند.و عمده بافت آنها لوسیون مانند است استفاده کنید.

فواید استفاده از بی بی کرمفواید استفاده از بی بی کرم:

استفاده برای یک آرایش سبک و طبیعی: پوششی که این نوع کرم ‌ها ایجاد می‌کنند، بسیار طبیعی و درخشان است. این پوشش حالت خامه‌ای ندارد و باعث ایجاد احساس سنگینی روی پوست نمی شود.

پوشش لک‌ها و نقص‌های پوستی را بدون تحریک آنها: اگر پوست شما مستعد جوش و آکنه است. و به دنبال راهی برای پنهان کردن لک‌ های موجود روی پوست خود‌ هستید.، متخصصان توصیه می‌کنند که از بی بی کرم‌ها استفاده کنید.
و همچنین :

– درمان جای جوش و آکنه

– کوچک کردن منفذهای پوست

– ترمیم ناهمواری های پوست

– کنترل چربی

– دارای SPF برای محافظت از پوست در برابر نور خورشید

– خاصیت شفاف سازی پوست

 

گردآوری:صبا طاهری

Maahkhatoon97

 


اگر از خواندن این مقاله لذت بردید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

روی لینک زیر کلیک کنید.

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt